خبرگزاری کار ایران

زینلی :

از نظرات جامعه کارگری برای انتخاب وزیر کار استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۷۴۱

دبیر کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار خراسان رضوی گفت:جامعه کارگری از رئیس جمهور منتخب درخواست دارد در خصوص انتخاب وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از نظرات و دیدگاه های آنها استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حمید زینلی در این خصوص افزود: با توجه به خط و مشی اعلام شده از سوی سید ابراهیم رئیسی مبنی بر استفاده از همه افراد دلسوز، سالم و اهل کار برای کمک به حل مشکلات، بنابراین جامعه کارگری به عنوان یکی از شرکای اجتماعی درخواست دارد در خصوص انتخاب وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که یکی از بزرگترین وزارتخانه های دولت است از نظرات و دیدگاه های آنها استفاده شود.

زینلی افزود: دولت سیزدهم مطمئن باشد با توجه و نگاه به این قشر عظیم، می تواند با معرفی افرادی با سابقه درخشان و مبارز با فساد همراه با تجربه های فراوان در حوزه عملکردی این وزارتخانه،  نسبت به حل مشکلات جامعه و پیشبرد اهداف دولت مردمی گام های مثبتی بردارد.

دبیر کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار خراسان رضوی تصریح کرد:معتقدیم بهترین وزرا باید از جامعه کاری هر شخصی معرفی شود و جامعه کارگری نیز از این مستثنی نیست و امیدواریم دولت سیزدهم انتخاب خوب و مناسبی را برای این وزارتخانه در نظر گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز