خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین عنوان کرد:

افزایش بودجه قزوین با نظرات کارشناسی و تلاش‌های جمعی مسئولان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۵۸۴

استاندار قزوین گفت: پس از تبدیل شدن قزوین به عنوان استان بسیاری از شاخص‌ها اشتباه ثبت شد و همین موضوع مشکلات را در تعیین و اختصاص بودجه به استان افزایش داد؛ البته با نظرات کارشناسی و اقدامات جمعی بودجه استان تاحدودی افزایش پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور عصر امروز در شورای برنامه ریزی استان گفت: طی سال‌های گذشته در راستای رفع نقص بودجه در استان کارشناسان و متخصاصان وارد عمل شده و اقدامات خوبی انجام شد.

استاندار قزوین ادامه داد: افزایش بودجه برای استان با همکاری و اتحاد بین مسئولین استان اتفاق افتاده و لازم است این اتحاد روز به روز افزایش پیدا کند.

وی ابراز کرد: پس از تبدیل شدن قزوین بعنوان استان بسیاری از شاخص‌ها اشتباه ثبت شد و همین موضوع مشکلات را در تعیین و اختصاص بودجه به استان افزایش داد؛ البته با نظرات کارشناسی و  اقدامات جمعی بودجه استان تاحدودی افزایش پیدا کرد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین افزود: به رغم تلاش‌های جمعی صورت گرفته توسط مسئولین استان و افزایش بودجه هنوز تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله داریم و لازم است برای اصلاح شاخص‌ها در سال آینده تلاش‌های بیشتری انجام شود.

جمالی پور گفت: لازم است فرمانداران مطالبات مردم را اولویت بندی کرده و بات.جه به آن در راستای حل مشکلات و صرف بودجه قدم بردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز