خبرگزاری کار ایران

ضرورت دریافت باربرگ برای مالکان خودروهای باری در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۵۷۶

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از ضرورت دریافت باربرگ به منظور جلوگیری از کاهش سهمیه سوخت اعتباری خودروهای باری دیزلی و بنزین سوز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، اسماعیل عرشیان با اشاره به ضرورت دریافت باربرگ گفت: مالکان خودروهای دیزلی و بنزینی برای این که سهمیه سوخت آن‌ها کاهش نیابد، باید هر چه سریع‌تر در سامانه طرح توزیع سوخت بر اساس پیمایش (www.utcms.ir) ثبت‌نام و پس از آن نسبت به دریافت باربرگ از سایت باربرگ (Baarbarg.ir)  اقدام کنند.

 مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: بر این اساس، تمامی خودروهایی که در ناوگان حمل و نقل بار و کالای درون شهری فعالیت می‌کنند باید در سایت وزارت کشور به نشانی www.utcms.ir  ثبت‌نام و سپس برای دریافت باربرگ اقدام کنند، در غیر این صورت سهمیه پایه آن ها کاهش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: مالکان خودروهایی که در سایت مذکور ثبت‌نام کنند با مشکلی در دریافت سوخت روبرو نمی‌شوند، بنابراین از تمام مالکان خودروهای دیزلی و بنزینی که در حمل ‌و نقل درون‌شهری فعالیت می‌کنند، دعوت می‌کنیم که هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت ‌نام در این سامانه اقدام کنند.

عرشیان یادآور شد: با اجرای این طرح در مصرف سوخت ناوگان باری دیزلی و بنزین سوز به میزان قابل‌توجهی صرفه‌جویی می‌شود و علاوه بر مصرف بهینه و کنترل مصرف سوخت شاهد کاهش آلودگی هوا نیز خواهیم بود.

وی در پایان گفت: شهروندان گرامی جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت باربرگ مراجعه کرده و یا با واحد بار سازمان تاکسیرانی قزوین به شماره تلفن 33848 داخلی 121 تماس حاصل کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز