خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارق حرفه ای داخل خودرو در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۴۶۰

پلیس با شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای داخل خودرو در شهر کاشان پرده از ۱۴ فقره سرقت داخل خودرو برداشت.

به گزارش ایلنا از کاشان،سرهنگ حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت داخل خودروهای پراید در سطح شهر کاشان،  مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت. 

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با استفاده از سرنخ های به جا مانده از سارق و یک تحقیقات گسترده میدانی سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: سارق ۳۲ ساله بنام جابر که اعتیاد به مواد مخدر دارد در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود، اما در مواجهه با مستندات محکم پلیس، به ۱۴ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهر کاشان اعتراف کرد. 

سرهنگ بساطی خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات با هماهنگی مقام قضایی از مخفیگاه این سارق حرفه ای تعداد زیادی کارت مموری ، کارت اعتباری بانکی، گوشی تلفن همراه و کارت حافظه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان با اشاره به اینکه متهم اغلب از خودروهایی که در سطح معابر تاریک و خلوت پارک شده و فاقد تجهیزات ایمنی بودند ، سرقت می کرده است از شهروندان خواست نسبت به رعایت موارد ایمنی اقدام کنند و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز