خبرگزاری کار ایران

اختصاص۲۴۰ تخت جدید بیمارستانی برای درمان کرونا در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۳۸۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲۴۰ تخت جدید بیمارستانی برای درمان کرونا در خراسان رضوی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد حسین بحرینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با همه گیری ویروس کرونا اقدامات گسترده‌ای به منظور توسعه خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد صورت گرفته است.

وی افزود: به همین منظور ۷۰ تخت بستری در بیمارستان قائم (عج)، ۷۰ تخت در بیمارستان امدادی و ۱۰۰ تخت در بیمارستان امام رضا (ع) به تعداد تخت‌های بستری در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای بیماران کرونایی افزوده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: بازسازی و آماده سازی بخش داخلی بیمارستان امام رضا (ع) برای اختصاص به بیماران کرونایی و آماده سازی فضای تولید و نگهداری ماسک N ۹۵ با توان تولید روزانه ۲۵ هزار ماسک از جمله اقداماتی است که صورت گرفته است.

بحرینی بیان کرد: ساخت و تکمیل هشت اتاق ایزوله تنفسی در بیمارستان امام رضا (ع)، افزایش ظرفیت دستگاه‌های اکسیژن ساز با ساخت اتاقک مورد نیاز و نصب دستگاه در اورژانس عدالتیان، افزایش ظرفیت دستگاه‌های اکسیژن ساز بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا (ع) با ۲ دستگاه اکسیژن ساز ۲۰ تنی از دیگر اقدامات انجام شده به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: از دیگر اقدامات انجام شده بازسازی و نوسازی تاسیسات زیر بنایی بیمارستان قائم (عج) همراه با افزایش ظرفیت دستگاه‌های اکسیژن ساز و ایجاد فضای سی. سی. یو با هشت تخت بستری جدید در این بیمارستان و خرید هفت دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان‌های درگیر با کرونا، بازسازی و توسعه اتاق‌های عمل بیمارستان‌های شریعتی، طالقانی و کامیاب است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: به منظور تشخیص بیماران کرونایی، آماده سازی نخستین و دومین مرحله از آزمایشگاه ویروس شناسی کرونا در بیمارستان امام رضا (ع) و آماده‌سازی آزمایشگاه ویروس شناسی کرونا در بیمارستان قائم (عج) نیز انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز