خبرگزاری کار ایران

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

بیش از هزار دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین علیه کرونا واکسینه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۳۷۱

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: سه هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی قزوین درحال تحصیل هستند که تاکنون یک‌هزار و 650 نفر از آنها واکسن کرونا دریافت کردند.

به گزارش  خبرنگار ایلنا در قزوین، نوید محمدی با اشاره به واکسینه شدن دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گفت: سه هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی قزوین درحال تحصیل هستند که تاکنون یک‌هزار و 650 نفر از آنها واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: مطابق با سند ملی واکسیناسیون گروه بهداشت و درمان و افراد پر ریسک در ابتلا به بیماری در اولویت دریافت و اکسن بودند که بر همین مبنا تعدادی از دانشجویان که در بیمارستان‌ها حضور داشتند واکسینه شدند.

وی ابراز کرد: دستیاران و دانشجویان دوره کارورزی پزشکی و دندان پزشکی سال آخر، دانشجویان پرستاری، مامایی، اتاق عمل و هوشبری و افرادی که به طور مستمر در بیمارستان حضور دارند نیز در اولویت دریافت واکسن هستند.

محمدی گفت: روند واکسیناسیون باتوجه به سهم استان درحال انجام است و دانشجویان نیز با اولویت بندی از طرف دانشگاه برای دریافت واکسن معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز