خبرگزاری کار ایران

دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اعلام کرد؛

خروج مشگین‌شهر از وضعیت نارنجی / 36 بیمار جدید کرونایی در استان روانه بیمارستان شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۳۶۷

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از بستری 36 بیمار جدید کرونایی و گزارش یک مورد فوتی در شبانه روز گذشته در استان خبر داد.

محمدرضا رضایی بنا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان اردبیل عنوان کرد: در حال حاضر می توان گفت استان اردبیل از لحاظ بیماری کرونا در وضعیت نسبتا پایدار قرار دارد اما کوچکترین بی توجهی در رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند این وضعیت را شکننده و خطرناک کند.

وی از خروج شهرستان مشگین شهر از وضعیت نارنجی کرونایی خبر داد و گفت: در حال حاضر فقط مرکز استان در وضعیت نارنجی به سر می برد که امیدواریم با همکاری مردم و دستگاه های اجرایی در آینده ای نزدیک شاهد خروج کامل استان از وضعیت نارنجی باشیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ادامه داد: بر اساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان اردبیل در وضعیت نارنجی و شهرستانهای مشگین شهر، پارس آباد، خلخال، گرمی، بیله سوار، نیر، نمین، سرعین، کوثر و اصلاندوز در وضعیت زرد قرار دارند.

رضایی بنا بیان کرد: طی شبانه روز گذشته 36 بیمار جدید کرونایی در سطح استان شناسایی و بستری شدند و متاسفانه در مدت مذکور یک فوتی کرونایی نیز گزارش شده است.

وی افزود: از تعداد 36 بیمار جدید کرونایی، 27 نفر از اردبیل، 4 نفر پارس آباد، یک نفر مشگین شهر، یک نفر گرمی، 2 نفر کوثر و یک نفر از خلخال گزارش شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل همچنین از ترخیص 21 بیمار کرونایی از بیمارستان های استان خبر داد و گفت: در حال حاضر جمعا 170 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان تحت مداوا هستند و وضعیت 43 بیمار وخیم گزارش شده که این افراد در بخش آی‌سی‌یو تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز