خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان خبر داد؛

راه‌اندازی کمیته پایش طرح‌های صنعتی در اردبیل / قرارداد زمین‌های بلاتکلیف صنعتی فسخ می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۳۱۴

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با ابلاغ معاون وزیر صمت، کمیته پایش طرح‌های صنعتی در شرکت شهرک های صنعتی استان تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، محمد اهلی عنوان کرد: با توجه به اهمیت راه اندازی طرح‌های مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، با صدور ابلاغیه‌ای از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، کمیته پایش طرح‌های صنعتی در شرکت شهرک های صنعتی تشکیل و راه اندازی شد.

وی ادامه داد: در این طرح ضمن مراجعه حضوری تیم‌های تعیین شده به محل اجرای تمامی طرح‌ها، مشخصات طرح‌ها از قبیل پیشرفت فیزیکی، اقدامات انجام شده، برنامه زمان بندی شده، مشکلات احتمالی موجود و درخواست‌های مربوطه جمع آوری و در جهت رفع آن ها اقدام خواهد شد.

اهلی تصریح کرد: در این طرح در صورت لزوم از ظرفیت و پتانسیل مجموعه‌های جهادی همچون بسیج مهندسان نیز استفاده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با شناسایی طرح‌های راکد و غیرفعال و احصاء دلایل غیرفعال بودن آنها، پیگیری ویژه برای بازفعال سازی این طرح ها صورت می گیرد.

وی افزود: در این طرح، قراردادهایی که بیش از 3 سال از تاریخ انعقاد آنان گذشته و زمین به صورت راکد بوده و یا در مرحله ابتدایی ساخت و ساز می باشد و متقاضی میلی برای اجرای واحد تولیدی خود نداشته باشد، قرارداد واگذاری پس از طی مراحل قانونی فسخ و زمین آزاد شده در اختیار سرمایه گذاران دیگر قرار داده خواهد شد.

وی از صاحبان قراردادهایی که زمین خود را به صورت راکد رها کرده اند تقاضا کرد تا هرچه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف قرارداد فیمابین اقدام کنند در غیر اینصورت طبق مفاد مندرج در دفترچه قرارداد اقدام خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز