خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی:

دستگاه قضایی حامی و پشتیبان واحدهای صنعتی خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۳۰۲

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: یکی از رویکردهای مهم دستگاه قضایی پیشگیری از وقوع جرم بوده و در حوزه های مختلف با این دیدگاه، رفع موانع و پشتیبانی را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، غلامعلی صادقی رئیس کل دادگستری استان با همراهی محمدحسین درودی دادستان مشهد مقدس و جمعی از معاونین و مدیران قضایی و اجرایی استان و شهرستان بینالود از خط تولید یک کارخانه مستقر در شهرک صنعتی" توس مشهد " بازدید و در نشستی با حضور صنعتگران و مدیران دستگاه‌های اجرایی از واحدهای تولیدی همگام با دستگاه قضاء و تعدادی از اعضاء هیأت اندیشه ورزان کار آفرین تقدیر کرد. 

رئیس کل دادگستری استان در این نشست گفت: مجموعه قضایی استان در خصوص حمایت از واحدهای صنعتی پیشرو بوده و از سرمایه گذاری‌های مشروع در راستای تولید، پشتیبانی ها، موانع زدایی‌ها که مد نظر مقام معظم رهبری است پشتیبانی می‌کند تا شاهد اثرات مطلوب اقتصادی بیشتر در تمام مناطق باشیم.

غلامعلی صادقی اظهار کرد: در راستای سرمایه گذاری مشروع و پشتیبانی از تولید در واحدهای صنعتی در کنار آنها قرار داریم و  تمام موارد رصد می شود و هر دستگاهی که وظیفه خود را به درستی انجام ندهد، دستگاه قضایی به عنوان حامی صنعتگران وارد عمل خواهد شد و نخواهیم گذاشت تولید و اشتغال دچار مشکل شود.

معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی نیز در این باره گفت: در مسائل اقتصادی صنعتگران باید ابعاد مختلف واحدهای صنعتی و تولیدی مدنظر قرار بگیرد و در این زمینه تلاش دوچندان شود و نیز الزامات توانمندسازی بخش خصوصی رعایت شود.

سیدامیر مرتضوی با اشاره به شرایط اقتصادی اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی توانسته با اتخاذ تصمیم های به موقع و رعایت موازین قانونی، پویایی مطلوبی را ایجاد کند.

وی تأکید کرد: در سال جاری و در راستای رشد و تولید و اشتغال، صیانت از سرمایه گذاری های قانونی در دستور کار بوده و تاکنون موجب رضایت‌مندی صاحبان صنایع شده و آثار مطلوبی داشته است.

در ادامه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، گفت: حمایت‌ها، هدایت‌ها و پشتیبانی همه جانبه شرکت شهرک‌های صنعتی، استانداری، دستگاه‌های اجرایی مرتبط و دستگاه قضایی استان از صاحبان صنایع باعث شده واحدهای صنعتی و تولیدی در عرصه تولید با قدرت و اطمینان خاطر بهتر مشغول فعالیت باشند.

علی بهرامی‌زاده با بیان اینکه پشتیبانی و حمایت از تولید از اهداف اصلی این شرکت است، بیان کرد: راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با حمایت های مختلف و در بخش‌های زیرساختی ازجمله تأمین آب، برق، گاز و  الزامات زیست محیطی به بهره برداری می‌رسند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: تامین و تکمیل زیر ساختهای عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای احداث و راه اندازی واحدهای صنعتی ضروری بوده و خوشبختانه زیرساخت های لازم برای کار آفرینان فراهم شده است.

بهرامی زاده با اشاره به جنگ اقتصادی، خاطر نشان کرد: صنعتگران با شناخت دقیق از وضعیت بازار و شرایط اقتصادی، محصولاتی تولید می کنند که نه تنها با کیفیت بوده بلکه این محصولات در بازارهای صادراتی عرضه می شود و این بسیار مطلوب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز