خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان:

بیش از 22 هزار نفر ساعت مهارت آموزی در زندان‌های قزوین ارائه شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۲۰۵

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین گفت: در سال جاری 22 هزار و 967 نفر ساعت در زندان‌ها و ۴۲ هزار و ۳۵۷ نفر ساعت آموزش در پادگان‌ها داشته‌ایم که به صورت کاملا رایگان ارائه شده و به مهارت آموزی این اقشار کمک کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محسن مددی با اشاره به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سه ماه ابتدایی سال گفت: در این مدت سه هزار و ۵۱۸ نفر در رشته‌های مختلف آموزش دیده و مهارت کسب کردند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین ادامه داد: سربازان در حال خدمت در پادگان ها، زندانیان، افراد تحت پوشش بهزیستی، ساکنان سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه نشینان، روستائیان و متقاضیان مهارت آموزی در کارگاه‌های ثابت فنی و حرفه‌ای، کارگاه‌های مهارت آموزی در محیط واقعی کار، کارگاه‌های سیار شهری، کارگاه‌های مستقر در اصناف و دانشگاه‌ها از آموزش‌هی فنی و حرفه‌ای در استان بهره بردند.

این مسئول ابراز کرد: در سال جاری هزار و 634 نفر در آموزشگاه‌ها و کارگاه‌های ثابت مهارت آموزی کردند و بیشتر امکانات آموزشی فنی و حرفه‌‎ای استان نیز به این آموزشگاه‌ها اختصاص  دارد.

وی عنوان کرد: در سال جاری 22 هزار و 967 نفر ساعت در زندان‌ها و ۴۲ هزار و ۳۵۷ نفر ساعت آموزش در پادگان‌ها داشته‌ایم که به صورت کاملا رایگان ارائه شده است.

مددی گفت: آموزش‌های ارائه شده به سربازان و زندانیان ضمن مهارت آموزی فرصت ایجاد و داشتن شغل پس ا ز فارغ شدن از سربازی و آزادی از زندان را فراهم کرده و دارای اثرات مثبتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز