خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان خبرداد؛

ارتقای شاخص محیط کسب و کار در اصفهان/ افتتاح دفتر اتاق بازرگانی در گلپایگان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۷۶۸

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: استان اصفهان در سال ۹۸ از لحاظ شاخص محیط کسب و کار ۲۶ بود و در حال حاضر به رتبه ۱۲ کشوری رسیده ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گلپایگان، مسعود گلشیرازی در آئین افتتاح اتاق بازرگانی شهرستان گلپایگان اظهار داشت: اقتصاد دولتی چهار دهه یکه تاز میدان بوده است و اتاق بازرگانی با شبکه سازی مناسب مسیر را برای اقتصاد مردمی هموار و مناسب می سازد.

وی ادامه داد: شبکه سازی با توجه به تشکل های اقتصادی در سطح استان، همانند هرم که از پایین به بالا ساخته می شود اثرگذاری بهتری در اقتصاد دارد.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان تشریح کرد: اتاق های بازرگانی معتبرترین نهاد بین المللی بخش خصوصی است و تا کنون سه نسل از اتاق های بازرگانی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی بیان کرد: استان اصفهان در سال ۹۸ از  لحاظ شاخص محیط کسب و کار ۲۶ بود و این رتبه به  ۱۲ کشوری رسید  که سعی داریم به سمت بالا حرکت کنیم  و این جایگاه را ارتقا دهیم.

گلشیرازی شبکه سازی را اتصال توانمندی های اقتصادی توصیف کرد و افزود: این شبکه سازی بستر را برای تربیت نیروی متعهد فراهم می کند و از مزایای آن، خرید مشترک خدمت یا کالا با ارزش اقتصادی است.

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان، سرای رشد و نوآوری اتاق را جریان دانش در واحد های اقتصادی خواند و اظهار کرد : دانشگاه های صنعتی ، آزاد واحداصفهان، هنر و علمی و کاربردی به صنعت متصل شدند و طرح هم صدای اتاق بازرگانی عملیاتی ترین طرح شناخته شده توسط وزارت علوم شناخته شد.

وی به تمرکز مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی نسل سوم اشاره کرد و گفت : اعضای اتاق بازرگانی و  اقتصادی در شرایط  کرونا، به کمک‌ مردم آمدند و طرح های معیشتی، دانش آموزی و بهداشتی را اجرا کردند.

گلشیرازی سندهای توسعه‌ای هر منطقه را از آغازین وظایف اتاق بازرگانی عنوان کرد و ادامه داد: پروژه انتقال آب خلیج فارس، نمایشگاه بین المللی اصفهان، شرکت توسعه گردشگری اصفهان و صندوق قرض الحسنه حمایت از اعضای اتاق از جمله پروژه های توسعه استان اصفهان است که اتاق بازرگانی اصفهان در ایجاد آن نقش داشته است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز