خبرگزاری کار ایران

معاون راه و شهرسازی استان:

مهلت واریز مبلغ طرح ملی مسکن قزوین تا نیمه تیر تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۷۰۴

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان قزوین گفت: براساس تصمیمات اتخاذ شده در شورای مسکن مهلت واریز مبلغ مرحله دوم طرح ملی مسکن تا ۱۵ تیرماه تمدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مجید فرجی پور با اشاره به زمان واریز وجه طرح ملی مسکن گفت: براساس تصمیمات اتخاذ شده در شورای مسکن مهلت واریز مبلغ مرحله دوم طرح ملی مسکن تا ۱۵ تیرماه تمدید می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان قزوین ادامه  داد: متقاضیان پروژه‌های ستاد اجرایی فرمان امام که در دو طبقه ساخته می‌شود باید مبلغ 40 میلیون تومان پرداخت کرده و 10 میلیون تومان نیز پس از آن واریز کنند.

وی ابراز کرد: 32 هزار نفر در استان قزوین در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده و 10  هزار نفر واجد شرایط بودند که از این تعداد تاکنون بیش از  دو هزار و 500 نفر از متقاضیان در استان قزوین وجه واریز کرده‌اند؛ همچنین برای بیش از 3 هزار نفر زمین تخصیص داده شده است.

فرجی پور گفت: در اقدام ملی مسکن استان قزوین ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مسکن و پیمانکاران اداره کل راه و شهرسازی فعالیت می‌کنند و هر کدام به ترتیب مسئولیت ساخت هزار و 200، هزار و 300  و 800 واحد را بر عهده دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز