خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

همدلی و همکاری بین دستگاه‌های دولتی و خصوصی استان امری ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۶۹۲

استاندار قزوین گفت: همدلی و همکاری بین دستگاه‌ها امری ضروری است؛ چرا که باوجود اختلافات مردم اعتماد خود را از دست می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور صبح امروز در شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی قزوین گفت: لازم است در شرایط کنونی با استفاده از همه ظرفیت‌ها و بکارگیری نیروهای متخصص و با همدلی و همکاری و صرف نظر از دیدگاه‌های سیاسی در راستای رسیدن به وضعیت مطلوب حرکت کنیم.

استاندار قزوین ادامه داد: استان قزوین از نظر تعامل میان دستگاه‌های مختلف در راستای حل مشکلات موجود و پیگیری امور در وضعیت خوبی قرار دارد و باتوجه به قرار  داشتن در هفته قوه قضائیه از دستگاه قضای استان به دلیل همکاری با سایر نهادها قدردانی می‌کنیم.

نماینده عالی دولت در استان قزوین افزود: البته اختلاف دیدگاه سیاسی همیشه بوده؛ اما این امر دلیلی برای ناامیدی مردم نیست و می‌توان از آن برای پیش برد اهداف استان و هموار کردن مسیر استفاده کرد.

وی عنوان کرد: سرمایه گذاران در حفظ امنیت نقش مهمی را به عهده دارند؛ از این رو حمایت همه جانبه از آن‌ها ضرورت دارد و باید پشتیبانی و  مانع ز دایی را بعنوان یک اصل در نظر گرفت.

جمالی پور گفت: رمزارزها اعم  از مجاز و غیرمجاز اجازه ندارند از شبکه برق استفاده کنند؛ بلکه باید نیروگاه‌هایی که برای این موارد درنظر گرفته شده برای رمز ارزهای مجاز بکارگیری شود و لازم است با افرادی که بصورت غیرقانونی در این  راستا فعالیت می‌کنند بصورت قانونی برخورد شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز