خبرگزاری کار ایران

اختصاص رتبه ششم کشوری برای شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۶۷۶

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین گفت: شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان قزوین در سال گذشته موفق به کسب رتبه ششم در کشور شده و امتیاز بین 80 تا 100 را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی بخشنده صبح امروز در شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی استان گفت: فعالین اقتصادی استان از دولت جدید مطالباتی دارند که مهار نقدینگی، افزایش صادرات غیرنقدی، ایجاد استقلال بانک مرکزی، تعامل با جهان، اصلاحات ضروری در نظام مالیاتی، بیمه‌ای و ارزی و برقراری عدالت ازجمله آن‌ها است.

رئیس اتاق بازرگانی قزوین ادامه داد: فعالان اقتصادی استان از مدیران ارشد درخواست دارند تا با اعتماد به بخش خصوصی زمینه بهبود فضای کسب و کار فراهم شود.   

وی ابراز کرد: اتاق صنایع و معادن قزوین تمام ظرفیت‌های خود را برای عملی شدن شعار دولت جدید به کار خواهد گرفت و برای داشتن ایران قوی تلاش می‌کند.

این مسئول عنوان کرد: شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان قزوین در سال گذشته موفق به کسب رتبه ششم در کشور شده و امتیاز بین 80 تا 100 را به دست آورد.

بخشنده گفت: باتوجه به خشکسالی و کمبود برق لازم است به گونه‌ای برنامه ریزی شود که صنایع استان در نتیجه خاموشی آسیب زیادی را متحمل نشوند؛ در این راستا کشف ماینرهای غیرمجاز در استان تاثیر گذار بوده و به کاهش مصرف برق کمک می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز