خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل تاکید کرد:

ضرورت تسریع در تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۶۶۵

استاندار اردبیل گفت: تعیین تکلیف تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل طبق برنامه زمان بندی شده از ضروریات است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکبر بهنام جو در جریان بازدید از پروژه های شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل عنوان کرد:  لازم است تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل طبق برنامه زمان بندی انجام شده پیش برود و تا پایان شهریورماه سالجاری ابنیه فنی و دیواره های بتنی آن تکمیل شود.

وی در خصوص روند پیشرفت این پروه بیان کرد: در حال حاضر زیرسازی و بتن ریزی مدول دوم تصفیه خانه این شهرک از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی برخوردار است.

استاندار اردبیل از انعقاد قرارداد دوم این پروژه با اعتبار  ۱۸ میلیارد تومان خبر داد و گفت: حدود ۶۰ درصد دستگاه ها و مصالح مورد نیاز ثبت سفارش شده لذا باید مسئولان شهرک های صنعتی جهت تسریع در اتمام این پروژه اقدامات لازم را انجام دهند.

بهنام جو بر افزایش تعداد اکیپ های و شیفت های کاری در این پروژه تاکید کرد و گفت: این تصفیه خانه با ظرفیت ۲۵۰۰ مترمکعب کار خواهد کرد و مشکل تصفیه خانه شهرک صنعتی تا ۲۵ سال آینده را حل می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تصفیه خانه اول این شهرک صنعتی ظرفیت لازم برای تصفیه حجم بالای فاضلاب و پساب شهرک صضنعتی شماره 2 اردبیل را ندارد و در حال حاضر این شهرک با مشکل شدید فاضلاب مواجه است به طوری که بوی متصاعد شده از فاضلاب تقریبا کل شهرک صنعتی را فرا گرفته است.

با ورود اداره کل حفاظت محیط زیست اردبیل و شکایات متعدد این اداره کل در راستای جلوگیری از آثار مخرب زیست محیطی فاضلاب این شهرک، ساخت مدول دوم تصفیه فاضلاب از ماه ها پیش آغاز شده و با تکمیل آن، مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی مرتفع خواهد شد و آثار زیان‌بار زیست محیطی نیز به صفر خواهد رسید.

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز