خبرگزاری کار ایران

هم افزایی فعالان گردشگری برای توسعه اقتصادی این صنعت در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۵۱۱

مدیر موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با اشاره به نشست هم اندیشی با فعالان حوزه گردشگری در جهت هم افزایی و استفاده از ظرفیتهای مشترک برای توسعه اقتصادی در این صنعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، رضا ابراهیم نیا با اشاره به هم اندیشی با تعدادی از فعالان حوزه گردشگری استان عنوان کرد: در این جلسه ضمن هم افزایی با صاحبنظران و فعالان این عرصه زمینه های مشترک برای استفاده بهینه از ظرفیت های یکدیگر در جهت توسعه این صنعت به ویژه در حوزه اقتصادی مورد تبادل نظر قرار گرفت.

وی افزود: همچنین ظرفیت های قابل استفاده برای توسعه و رونق گردشگری در شهر مشهد و پتانسل‌های گردشگرپذیری در شمال کشور مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

مدیر موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی ادامه داد: همچنین سازوکارهای ایجاد فرآیند عملیاتی حضور مسافران و زائران از اقصی نقاط کشور و حتی کشورهای همسایه در مشهد در قالب تورهای مسافرتی مختلف مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: تلاش داریم با هم افزایی و هم فکری با صاحبنظران و فعالان حوزه گردشگری در نفاط مختلف و مستعد کشور  از پتانسیل‌های و ظرفیت‌های موجود درقالب پروژه‌های مشترک برای توسعه این صنعت به ویژه در بخش های اقتصادی، درآمدزا و اشتغال آفرین استفاده کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز