خبرگزاری کار ایران

ایلنا خبر می دهد ؛

گلایه شهروندان بوشهری از کاهش سرعت اینترنت در روزهای اخیر/ یک مقام مسئول: مشکلی بابت پهنای باند وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۴۵۴

مدیر تجاری شرکت مخابرات استان بوشهر گفت : مشکلی از بابت کندی پهنای باند اینترنت در استان بوشهر نداریم .

به گزارش خبرنگار ایلنا،اگر چه بیشتر فعالیت‌های تجاری ، علمی ، آموزشی و...در کشور با اینترنت انجام می‌شود ،اما کند بودن سرعت اینترنت در روزهای گذشته باعث اختلال در بازار کار شده است. گلایه‌های متعددی هم از سوی برخی از شهروندان هم استانی در خصوص کاهش سرعت اینترنت در نقاط مختلف استان بوشهر شنیده شده است.

این درحالی است که بخش عمده‌ای از فعالیت‌های دانش آموزان ،دانشجویان ، هنرجویان مراکز علمی و آموزشی و ... با توجه به شرایط حاد کرونایی می بایست از طریق فضای مجازی صورت پذیرد.

با آغاز فصل تابستان و فصل اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و با توجه به شرایط نامعلوم کرونایی در کشور،والدین  فرزندان تمایل بیشتری به استفاده از کلاس های آنلاین دارند به همین دلیل انتظار می‌رود تا اپراتورهای فعال در حوزه فروش اشتراک اینترنت و نهاد های دولتی متولی ، تدابیر لازم را برای حل این مشکل بیندیشند.

مشکل پهنای باند در استان نداریم 

در همین باره مدیر تجاری شرکت مخابرات استان بوشهر در گفت و گو با ایلنا با اعلام این مطلب افزود : ما از ابتدای سال جاری با پی‌گیری‌هایی که از مرکز کشور انجام دادیم ، افزایش پهنای باند داده شد و در حال حاضر هیچ مشکلی از نظر کم بودن سرعت باند در استان نداریم.

پویان خواجه‌ئیان افزود : اگر مشترکی از کندی سرعت اینترنت شاکی است   باید بررسی شود که از کدام اپراتور بوده   و اگر مشکل از طرف مخابرات است  با اعلام شماره تلفن مشترک ، موضوع بررسی خواهد شد .

وی افزود : اشتراک اینترنت از طریق ای دی اس ال ، بستر رادیو و یا اپراتورهای سیار مثل ایرانسل ، همراه اول و مبین نت صورت می پذیرد که بنا بر پی گیری های انجام شده اپراتور همراه اول مشکلی از بابت کمبود سرعت ندارد و مابقی نیز  با توجه به اینکه شبکه مستقل دارند می باید در این خصوص اظهار نظر کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز