خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز هشدار داد؛

خطر مواجهه با موج جدید کروناویروس در استان فارس

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۴۵۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به آمارهای اخیر کروناویروس در استان فارس، نسبت به اوج گیری دوباره کروناویروس و شیوع موج پنجم بیماری کووید۱۹ در استان هشدار داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مهرزاد لطفی در سیصد و چهل و هشتمین نشست ستاد مدیریت کرونا دانشگاه با اعلام شرایط موجود و افزایش تدریجی موارد ابتلا و بستری بیماران کووید ۱۹ در استان، این را نشان دهنده اوج گیری دوباره کروناویروس و مواجهه با موج پنجم کرونا دانست و از آمادگی بیمارستان های فارس برای مقابله با شیوع احتمالی موج جدید کرونا خبر داد.

وی با ابراز نگرانی از افزایش موارد ابتلا به کرونا در شهرهای جنوبی استان و همچنین آمار مراجعه بیماران به مراکز ۱۶ ساعته و بیمارستان ها، بر اهمیت توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، شست و شوی مکرر دست ها و پرهیز از حضور در اجتماعات و دورهمی های خانوادگی برای جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا در سطح جامعه، تاکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: ساده انگاری در برابر کرونا و سهل انگاری در رعایت دستورالعمل های بهداشتی، نتیجه ای جز چرخش مرگبار بیماری در خانواده ها و از دست دادن عزیزانمان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، نخواهد داشت.

لطفی ضمن بررسی آخرین وضعیت کروناویروس در استان، مشارکت و همکاری بیش از پیش مردم در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی را عاملی موثر در مقابله با این ویروس منحوس برشمرد و بر تداوم این مشارکت تا پایان جرای واکسیناسیون سراسری تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز