خبرگزاری کار ایران

استان مرکزی ؛ در مصرف برق رکورد زد/ مصرف 61 هزار مگاوات برق از روز گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۳۸۳

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: نیاز مصرف برق استان مرکزی 1050 تا 1100 مگاوات است، اما سهمیه مصرف امروز چهارشنبه 840 مگاوات است و حجم اضافه مصرف باید با اعمال خاموشی مدیریت شود.


به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد اله‌داد در جلسه کارگروه گذر از پیک مصرف برق 1400 استان مرکزی در اراک، افزود: مصرف برق کشور از روز گذشته سه‌شنبه به 61 هزار مگاوات رسید که رکورد بی‌سابقه بوده است.

وی ادامه داد: روزهای تابستان تازه شروع شده و بحران مصرف برق بیشتر از روزهای گذشته است، اما صنایع همکاری لازم را با شرکت توزیع برق ندارند. در این رابطه سهمیه ابلاغی مصرف برق در استان تاکنون رعایت شده و عدالت خاموشی‌ها نیز تا حد امکان رعایت شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اظهار داشت: تغییر ساعت اداری و تعطیلی روزهای پنجشنبه اثر خوبی در کاهش مصرف برق داشته است. برخی از ادارات از ساعت 15:30 که زمان تعطیلی است بار مصرفی کاهشی ندارد که به طور قطع با آنان برخورد می‌شود.

اله‌داد تصریح کرد: بیشترین بار مصرفی برق صنایع استان به روزهای پنجشنبه و جمعه موکول شده است که این موضوع چالش کنترل پیک را در تمامی روزها ایجاد کرده است.

وی بیان داشت: عملیات تمرینی شناسایی ماینرهای غیرمجاز همزمان با سراسر کشور هفته جاری در استان مرکزی اجرا شد که از هر 22 آدرس، تعدادی دستگاه ماینر کشف و ضبط شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز