خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک شهردار اصفهان به منتخبان مردم در شورای ششم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۳۷۰

شهردار اصفهان گفت: در چهار سالی که گذشت تلاش کردیم اصفهان را در مسیر امید، تعالی و بهره‌مندی هرچه بیشتر از شاخصه‌های یک جهانشهر به پیش ببرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان،  قدرت الله نوروزی در نامه ای ضمن تبریک و آرزوی موفقیت به منتخبان مردم در انتخابات ششمین دوره شورای شهر اصفهان اظهار داشت: اگرچه سایه مشکلات اقتصادی و کرونا دشواری‌های این مسیر را افزون ساخت، اما خرسندیم که با جلب مشارکت شهروندان و احیای اعتماد فعالان مدنی، اجتماعی، سازمان های مردم نهاد توانستیم شهر را مدیریت کنیم.

در ادامه این نامه آمده است: ارتباط با نخبگان و طبقه خلاق، حرکت بر مدار برنامه سنجش پذیر، بهره گیری از جوانان متخصص و معتمدان مردم در مناطق، دغدغه و رویکرد جدی به موضوع عدالت فضایی، توجه به همه مناطق شهر و حرکت‌های تعاملی در دل محلات توانستیم در این شرایط نیز مطابق برنامه ها و اهداف حرکت کرده و سرآمدی و پیشتازی اصفهان را در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و بین المللی رقم بزنیم.

به شعارهای خود برای ایجاد انضباط مالی، شفافیت، افزایش نشاط اجتماعی و زیست پذیری شهر پایبند بودیم و همه این ها را با حمایت و مشارکت شهروندان و با اتکا به احساس تعلق آنان به اصفهان، "شهری که دوستش داریم" به پیش بردیم؛ و صد البته همدلی های شورای شهر، نقطه اتکای ویژه ای در پیشبرد اهداف این مسیر بود.

حرکت مدیریت شهری اصفهان در چندسال گذشته بر رویکرد اصلاح، بهبود و تعالی، حفظ دستاوردها و پاسداری از آن ها و نیز ایجاد ظرفیت های جدید و بهره مندی هرچه بهتر از ظرفیت های موجود بوده و امید است مدیریت شهری و شورای ششم نیز ادامه دهنده مجموعه این تلاش ها در شورای پنجم و نیز ادامه دهنده مسیر تلاش و کوشش ادوار پیشین شورا برای تعالی هرچه بهتر اصفهان نصف جهان باشد.

به یقین برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ که برنامه پنج ساله پیش روی مدیریت شهری اصفهان است و با سنجش دقیق و علمی همه نیازهای شهر و شهروندان و با مشارکت گروه های مختلف مردمی، دانشگاهیان، نخبگان و ... تهیه و تدوین شده است، چراغ راه آینده مدیریت شهر و مبنای همه تصمیمات، برنامه ریزی ها و هدفگذاری ها خواهد بود. اکنون که اصفهان در سال آغازین این برنامه قرار گرفته است، توشه پرباری برای ادامه این مسیر دارد و باید تلاش کرد این مسیر بر اساس منافع شهر و شهروندان ادامه یابد.

اینجانب ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای همه منتخبان محترم مردم در شورای اسلامی شهر اصفهان، امید آن دارم که مجموعه شورای ششم با تلاش و همدلی و با تمام توان، ادامه پیشرفت و توسعه شهری اصفهان را رقم بزند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز