خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

آرایشگران اصفهانی متقاضی ابطال مجوز در شرایط کرونا هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۳۳۰

رئیس اتحادیه آرایشگران بانو استان اصفهان گفت: با شیوع کرونا و تعطیلی اجباری اصناف، حدود هزار نفر از آرایشگران دارای مجوز، درخواست ابطال مجوز دادند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، اکرم محسنی اظهار داشت: دوهزار و پانصد نفر جواز دارند و میانگین 700 نفر بدون جواز هستند. البته بازرسان ما به صورت روزانه بعضا با همراهی بازرس اماکن و بهداشت در سطح شهر گشت و در صورت مشاهده واحد های متخلف، به آنها تذکر و اخطار می دهند.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: بعد از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مکرر اصناف، حدود هزار نفر از آرایشگران دارای مجوز، خواستار ابطال مجوز شدند، چراکه به دلیل ثبت مجوز در سامانه مالیاتی، مجبور به پرداخت عوارض و مالیات بودند. به همین دلیل ما به درخواست خودشان جواز آنها را باطل کردیم.

رئیس اتحادیه آرایشگران بانو استان اصفهان اضافه کرد: در شرایط شیوع کرونا، اصناف به ویژه آرایشگران جدای از رکود بازار، مجبور به تعطیلی مکرر به دستور ستاد مبارزه با کرونا شدند، در حالی که اکثر آنها اجاره نشین بودند و صاحب ملک از آنها کرایه می خواست. بانوان سرپرست خانواده که با شغل آرایشگری کسب درآمد می کردند در این بین بیشتر آسیب دیدند.

وی تاکید کرد: این در شرایطی است که همه مردم با مشکل اقتصادی روبرو هستند و می شود با برنامه ریزی و اجرای پروتکل های بهداشتی مانع این اتفاق شویم. فاصله گذاری اجتماعی، رعایت پروتکل های بهداشتی، نوبت دهی تک نفره و با فاصله زمانی برای نفر بعد از راهکارهای قابل اجرا برای ممانعت از بسته شدن آرایشگاه ها است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز