خبرگزاری کار ایران

سقوط بازوی چهارم پل مصلای مشهد روی عابرین/۲ نفر در این حادثه کشته و زخمی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۳۱۲

وقوع حادثه در یک پروژه در حال احداث شهری در مشهد یک کشته و یک مصدوم به جا گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، پیش از ظهر دیروز وقوع حادثه در پروژه در حال احداث بازوی چهارم پل مصلای مشهد به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد.

بلافاصله پس از اعلام این حادثه، آتش نشانان به محل حادثه واقع در انتهای خیابان پانیذ اعزام شدند.

با حضور نیروهای امدادی در محل مشخص شد که در پی ریزش ناگهانی دیواره خاکی سمت راست پروژه در حال احداث بازوی چهارم پل مصلی در انتهای خیابان پانیذ مشهد، دو نفر زیر آوار گرفتار شده اند.

یکی از این افراد موفق می شود به سرعت پای خود را که زیر آوار قرار گرفته بوده، آزاد کند و از زیر آوار خارج شود، اما همچنان از سرنوشت فرد محبوس دیگر خبری نبود.

در حالی که پیش از رسیدن آتش نشانان، عوامل پروژه با بیل مکانیکی شروع به عملیات آواربرداری کرده بودند، با حضور آتش نشانان و ارائه مشاوره های لازم، کار عملیات آواربرداری به وسیله بیل مکانیکی ادامه پیدا کرد تا پس از دقایقی نفس گیر، فرد محبوس دوم از زیر آوار خارج شد.

با تحویل وی به نیروهای اورژانس حاضر در محل مشخص شد، متاسفانه وی جان خود را از دست داده است، هنوز مشخص نیست به چه دلیل این حجم آوار در این پروژه شهری اتفاق افتاده است، در این عملیات نیروهای هلال احمر نیز حضور داشتند.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد درباره این حادثه گفت: در آن منطقه تقاطع مصلی و شهرک شهید رجایی در حال احداث است که باعث دسترسی شهرک شهید رجایی به پل مصلی و حرم رضوی می شود.

خلیل‌الله کاظمی افزود: آن جا تقاطعی بین ریل راه آهن و جاده در حال احداث است که در محل احداث تقاطع، زمانی که پیمانکار درحال خاک برداری دیواره ها بوده است، یک دیواره ریزش می کند و سه نفر که پایین حضور داشتند، دچار مشکل می شوند که دو نفر نجات پیدا می کنند و متاسفانه یک نفر نیز جان خود را از دست می دهد.

وی علت وقوع این حادثه را ریزش دیوار اعلام کرد و افزود: ارتفاع دیوار آن جا در حد 3-4 متر است و شاید نیاز به ایمن سازی چندانی نداشته و ریزش ناگهانی اتفاق افتاده است، اما این که پیمانکار باید چه تمهیداتی را می اندیشید، کارشناسان در حال بررسی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز