خبرگزاری کار ایران

برگزاری آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۲۰۹

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس از برگزاری آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی این مجموعه خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمد مهدی جهانبخش با اعلام این خبر اظهار کرد: در ادامه انجام امور مربوط به تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری بندرعباس به قرارداد مدت معین، که طبق دستورالعمل ابلاغ شده از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در حال انجام است، آزمون کتبی مربوطه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان دقیق برگزاری این آزمون، افزود: آزمون تبدیل وضعیت به صورت حضوری، در تاریخ چهارم تیرماه سال جاری و در محل دانشگاه هرمزگان برگزار می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس با تاکید بر حضور داوطلبان، ۳۰ دقیقه قبل از شروع آزمون، گفت: واجدین شرایط باید ضمن مراجعه به سایت شهرداری بندرعباس به آدرس bandarabbas.ir نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

جهانبخش با بیان اینکه این آزمون در ۹ حوزه امتحانی و در دو محل دانشگاه هرمزگان و مجتمع بصیرت برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت ملی، استفاده از دو ماسک جهت حضور در حوزه امتحانی، همراه داشتن ملزومات بهداشتی، حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی در هنگام ورود به محل آزمون، به همراه داشتن خودکار آبی و مداد مناسب و عدم همراه داشتن کیف و تلفن همراه از مواردی است که داوطلبان باید نسبت به آن توجه کنند.

اضافه می‌شود، شرکت‌کنندگان می‌توانند جهت رفع ابهام و طرح سوالات خود با مدیریت سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس با شماره تلفن ۰۷۶۳۲۲۲۳۹۰۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز