خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد:

تعرفه فرهنگی برای حامل‌های انرژی مطبوعات و ناشران قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۱۷۸

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: با تصویب هیئت دولت، بهای حامل های انرژی شامل آب، برق، گاز برای ناشران، کتابفروشان و مطبوعات بر اساس تعرفه فرهنگی محاسبه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمدحسین اسماعیلی با اشاره به تعرفه فرهنگی برای حامل‌های انرژی گفت: در راستای حمایت از کتابفروشی‌ها، ناشران، مطبوعات و رسانه‌ها و با پیگیری‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هیئت دولت با مصوبه‌ای مقرر نمود هزینه آبونمان حامل‌های انرژی برای این مراکز با تعرفه فرهنگی محاسبه شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: بر اساس این مصوبه، بهای آب، برق، گاز برای ناشران، کتابفروشان و مطبوعات بر اساس تعرفه فرهنگی محاسبه  می‌شود.

وی ابراز کرد: همچنین هزینه خدمات پستی، پروانه ساختمان و عوارض کسب نیز برای این مراکز با تعرفه فرهنگی یا آموزشی محاسبه می‌شود.

اسماعیلی  در پایان یادآور شد: موضوع محاسبه بهای آب، برق، گاز، خدمات پستی، پروانه ساختمان و عوارض کسب برای ناشران، کتابفروشان و مطبوعات با تعرفه آموزشی و یا فرهنگی، براساس ماده 92 قانون برنامه ششم توسعه، به تصویب هیئت دولت رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز