خبرگزاری کار ایران

مطالبات معوق دستگاه‌های دولتی به شهرداری مشهد تعیین تکلیف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۱۷۴

مدیرکل هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرداری مشهد گفت: بدهی‌های معوق دستگاه‌های دولتی مشخص شده و در صورتی که آن دستگاه از پرداخت بدهی‌های خود اعراض کند، برای وصول مطالبات اقدام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علی قناویزچی مدیرکل هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرداری مشهد گفت: بسیاری از سازمان‌ها و ادارات دولتی و غیر دولتی در مشهد از زمان بهره برداری و احداث ساختمان‌های متعلقه، مشمول پرداخت بدهی‌های مسجل شده خود به شهرداری بوده اند که تاکنون نسبت به پرداخت آن با توجه به اینکه در دستور کار دارای اولویت نبوده است، اقدامی نکرده‌اند.

او افزود: پس از بررسی و بروز رسانی این مطالبات از سال ۹۷ تاکنون مبلغ بدهی‌های معوق دستگاه‌های دولتی مشخص شد و در صورتی که با مذاکرات و پیگیری‌های لازم از سوی اداره کل سازمان مربوطه نسبت به توافق و یا تعیین تکلیف مطالبات شهرداری اقدامی ننماید، موضوع مذکور برابر با تکلیف مشخص شده در تبصره ۳۶ برنامه و بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری مشهد، پرونده جهت طرح در کمیسیون ماده ۷۷ به منظور استفاده از اهرم‌های موجود ارسال می‌گردد.

مدیرکل هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرداری مشهد با بیان اینکه از سال ۹۷ تاکنون ۵۸۴ آرا بابت ادارات دولتی صادر شده است ادامه داد: از این تعداد آرا ۵۵ رای به مبلغ ۹۳۰ هزار و ۶۵۶ میلیارد ریال از طریق فرصت‌های قانونی برابر پیگیری‌های صورت گرفته، تسویه شده و تعداد ۱۲۶ رای برای اقدام از طریق اجرای ثبت به منظور وصول مطالبات معوق شهرداری آغاز شده است.

قناویزچی بیان کرد: پیرو درخواست این اداره کل و با توجه به نظر موافق معاونت مالی و پشتیبانی و با همکاری دبیرخانه کمیسیون‌های ماده ۷۷ برای پیگیری وصول مطالبات، آرای دو ملک از املاک سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی که به مبلغ ۷۱ میلیارد ریال در سال ۹۹ صادر گردیده بود پیگیری لازم برای برداشت از حساب انجام و به حساب شهرداری واریز شد و گواهی تسویه حساب مربوط به آن سازمان ارسال شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز