خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

تدام جوی آرام طی ۵ روز آینده در کشور/ احتمال خیزش گرد‌وخاک در نوار شرقی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۰۷۴

کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی گفت: طی ۵ روز آینده برای بیشتر مناطق کشور جوی آرام و آسمانی صاف و آفتابی پیش‌بینی می‌شود و طی این مدت با توجه به وجود جریانات گرم‌ و مرطوب جنوبی در ارتفاعات استان کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و شمال و شرق هرمزگان افزایش ابر و احتمال رگبار و رعد‌وبرق وجود دارد.

وی ضمن اشاره به اینکه از امروز تا یکشنبه در مناطقی از نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید رخ می‌دهد، ادامه داد: احتمال خیزش گرد‌وخاک و کاهش کیفیت هوا در این مناطق پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: از امروز تا پایان هفته جاری در استان‌های خوزستان و ایلام در بعضی از ساعات وزش باد شدید رخ می‌دهد و احتمال خیزش گرد‌وغبار و کاهش کیفت هوا برای این مناطق وجود دارد.

رفیعی با بیان اینکه آب‌های جنوبی کشور به ویژه شرق دریای عمان از امروز تا پایان هفته مواج و متلاطم هستند، در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی تهران توضیح داد: آسمان تهران امروز صاف است و طی دو روز آینده این شرایط تداوم دارد و گاهی وزش باد در آن رخ می‌دهد و حداکثر دمای امروز پایتخت ۳۷ درجه ب و حداقل دمای آن  ۲۴ درجه است.

وی افزود: شهرکرد با حداقل دمای ۸ درجه و اردبیل و کرمان با دمای ۱۱ درجه بالای صفر امروز صبح خنک‌ترین مراکز استان و اهواز با دمای ۵۰ درجه و قم با دمای ۴۱ روز گذشته گرم‌ترین مراکز استان بوده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز