خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

تا پایان پاییز ۱۴۰۰ تمامی مردم کشور با برکت واکسینه می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۸۳۳

استاندار البرز گفت: روند تولید واکسن برکت بسیار مطلوب است و این مجموعه آمادگی دارد که تا پایان پاییز امسال تمامی مردم کشور را در مقابل کرونا واکسینه کند.

به گزارش ایلنا از البرز، عزیزاله شهبازی در بازدید از شهرک دارویی برکت و کارخانه تولید واکسن ستاد اجرایی فرمان امام (ره) که روز سه شنبه با حضور ریاست مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، با بیان اینکه ساوجبلاغ به منطقه ویژه اقتصادی تبدیل شده، افزود: شهرک دارویی برکت در این منطقه ویژه قرار دارد و البرز در شرف تبدیل شدن به هاب دارویی کشور است.

وی ادامه داد: زیرساخت های بسیار خوبی برای توسعه تولید دارو در البرز فراهم شده و این استان 70 درصد داروهای داخلی کشور را تامین می کند.

شهبازی گفت: در این بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی حضور داشت و از روند تولید واکسن در این مجموعه دیدن کردند.

وی افزود: شهرک دارویی برکت بویژه در 2 سال اخیر تلاش‌های ثمربخشی برای تولید دارو و بویژه واکسن و داروی کرونا داشته است.

استاندار البرز اضافه کرد: روند تولید واکسن بسیار مطلوب است و این مجموعه آمادگی دارد که تا پایان پاییز امسال تمامی مردم کشور را در مقابل کرونا واکسینه کند.

وی گفت: مجموعه شرکت های بزرگ که در زمینه تحقیقات و تولید واکسن فعالیت دارند در جغرافیای البرز قرار دارند و تاکنون روند امور بخوبی طی شده است.

شهبازی افزود: رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای مواسات و همدلی برای کمک به آسیب دیدگان از کرونا همراهی های ارزشمندی داشته اند.

وی عنوان کرد: همچنین بزرگترین کارخانه تولید ماسک در اشتهارد راه اندازی شد و با ظرفیت بالا در حال تولید است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز