خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان هشدار داد:

افزایش آمار تصادفات در جاده های روستایی استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۷۴۷

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: آمار تصادفات در جاده‌های روستایی و فرعی استان سمنان رو به افزایش است که باید با مساعدت دستگاه های اجرایی و خدمات رسان مربوطه برای رفع این چالش مهم اقدام کرد.

به گزارش ایلنا از سمنان، سرهنگ موسی  کبیری تصریح کرد: رفع نقاط حادثه خیز در جاده‌های روستایی و فرعی استان سمنان باهدف کاهش سوانح رانندگی با جدیت دنبال شود.

وی ادامه داد: آمار تصادفات در جاده‌های روستایی و فرعی استان سمنان رو به افزایش است که باید با مساعدت دستگاه‌های اجرائی و خدمات رسان مربوطه برای رفع این چالش مهم اقدام کرد.

کبیری یادآور شد: بهسازی جاده‌های فرعی و روستایی و نصب مجدد علائم راهنمایی و رانندگی با جدیت در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان قرار گیرد.

رئیس پلیس راه استان سمنان اضافه کرد: در سه ماه گذشته بیشترین تصادف در محور های استان سمنان مربوط به خودروهای سواری سبک بوده است و ۶۸ درصد علت تصادف های رانندگی در مدت مذکور ناشی از توجه نکردن راننده به جلو و واژگونی خودرو بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تصادف در جاده‌های استان سمنان در ساعت های ۱۲ تا ۱۴، ۱۶ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۲ روی می دهد اظهار کرد: در سه ماه گذشته در لاین جنوبی محور تهران مشهد در محدوده استان سمنان متاسفانه ۱۳ هموطن به دلیل سوانح رانندگی جان باختند و در مجموع ۳۸ درصد از کل جان باختگان ناشی از سوانح رانندگی در استان از ابتدای فروردین تا پایان خرداد ۱۴۰۰ در لاین جنوبی محور تهران مشهد بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز