خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی شرق سمنان خبر داد:

بهره برداری از قطعه اول و دوم بزرگراه جدید عباس آباد-کاهک تا دو ماه آینده

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۷۳۵

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: براساس زمان بندی های انجام شده حداکثر ۴۵ تا ۶۰ روز آینده قطعه اول و دوم بزرگراه جدید عباس آباد-کاهک به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا از سمنان، امیر عمیدی بیان کرد: محور عباس آباد-کاهک در لاین جنوبی بزرگراه تهران-مشهد قرار دارد که به دلیل عدم مشخصات هندسی و بدون شانه بودن آسفالت ،محور نا ایمن برای تردد خودروهای عبوری است و بیش از ۷۰ درصد تصادفات محور میامی- سبزوار در این جاده روی می دهد.
 
وی ادامه داد: میزان قابل توجه سوانح رانندگی و جاری شدن سیلاب از جمله مشکلات اساسی جاده قدیم محور عباس آباد-کاهک است و از‌ مجموع پنج نقطه حادثه خیز شرق استان سمنان ۲ نقطه در جاده عباس آباد-کاهک قرار دارد.

عمیدی گفت: براساس زمان بندی های انجام شده حداکثر تا ۴۵ روز و یا نهایتا ۶۰ روز آینده قطعه اول و دوم بزرگراه جدید عباس آباد-کاهک به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان تصریح کرد: ۷۰۰ تن قیر برای ساخت جاده عباس آباد-کاهک تامین شده است و براساس زمان بندی اعتبار مناسبی در قالب طرح اقتصاد مقاومتی برای تکمیل این طرح تزریق خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز