خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج:

هیچ دستکاری در شمارش وجود نداشته/ تخلفات انتخاباتی همیشه وجود دارد/5 نفر در بازداشت هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۶۹۰

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با بیان اینکه پنج نفر هم اکنون در بازداشت هستند و بقیه با قرار مناسب آزاد شدند، گفت: هیچ دستکاری در شمارش آرا وجود نداشته و قانون همه چیز را نیز مشخص کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید علی ملک حسینی با بیان اینکه تخلفات انتخاباتی همیشه وجود دارد، اظهار داشت: امکان ندارد انتخاباتی برگزار بشود که همگان از آن رضایت داشته باشد.

سیدعلی ملک حسینی گفت: لیستی صبح انتخابات منتشر شد که البته از سوی فرماندار تکذیب شد و ایراد اساسی از همین لیست آغاز شد.

وی با بیان اینکه بنا به گفته مسئولان اجرایی، صندوق یکی از شعبه‌ها دارای ایراد زیرساختی شد و حدود ۱۸ ساعت طول کشید تا اشکالات فنی آن مشخص شود، خاطرنشان کرد: با حضور تمام اعضای اجرایی و نظارتی آرای واقعی شمارش شد و مشکلی هم در شمارش وجود نداشت.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با تاکید بر اینکه در شمارش آرای واقعی مشکلی وجود نداشت، اظهار داشت: هیچ دستکاری در شمارش آرا وجود نداشته و قانون همه چیز را نیز مشخص کرده است.

ملک حسینی گفت: از شب انتخابات قضات در کلانتری ها مستقر و اکنون هیچ بازداشتی در شهر یاسوج برای انتخابات نداریم.

وی با اظهار تاسف از برخی اقدام به رفتار هنجارشکنانه کردند و امنیت شهروندان را برهم زدند، خاطرنشان کرد: پنج نفر هم اکنون در بازداشت هستند و بقیه با قرار مناسب آزاد شدند.

ملک حسینی گفت: مردم به شایعات اصلا توجه نکنند و اخبار مربوطه را از مراجع رسمی دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز