خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین:

میانگین سنی تاکسی‌های قزوین بیش از 9 سال است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۶۸۹

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: میانگین سنی ناوگان تاکسی شهر قزوین 9/44 سال است و است و سال گذشته 2/3 درصد از ناوگان نوسازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین، شیما زرآبادی‌پور با اشاره به وضعیت تاکسی‌های شهر قزوین گفت: میانگین سنی ناوگان تاکسی شهر قزوین 9/44 سال است و سال گذشته 2/3 درصد از ناوگان نوسازی شد.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین  ادامه داد: تعداد کل تاکسی‌های این ناوگان با پلاک «ت» 3 هزار و 613 دستگاه است که 3 هزار و 344 دستگاه از این تاکسی‌ها مدل‌های 85 تا 94 هستند.

وی ابراز کرد: تاکسی‌های زیر پوشش این سازمان در 18 خط تاکسی به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کنند و 5 هزار و 435 دستگاه وانت‌بار نیز از سوی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ساماندهی شده‌اند.

زرآبادی‌پور همچنین درباره اقدامات پیش روی این سازمان بیان کرد: موضوعات رفاهی تاکسیرانان از جمله کمک در خصوص خانه تاکسی، بیمه رانندگان تاکسی و نوسازی و بهسازی ناوگان، هوشمندسازی مدیریت ناوگان و همکاری در زمینه انتخابات از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز