خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی گیلان خبر داد:

اجرای ۱۲ مرحله طرح «امنیت محله» در گیلان/ ۱۲۷ محله شناسایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۶۲۴

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به شناسایی ۱۲۷ محله دارای مشکل در استان، گفت: ۱۲ مرحله طرح «امنیت محله» در این مناطق اجرایی شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ محمد حجتی با اشاره به اینکه برقراری امنیت محله محور از اقدامات مهم پلیس پیشگیری است، اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال ۱۲ طرح امنیت محله در گیلان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها در ۱۲۷ محله شناسایی شده در استان گیلان اجرایی شده است، افزود: در راستای اجرای این طرح بسیاری از سه هزار نفر از سارقان، بیش از شش هزار فروشند مواد مخدر، ۷۰۰ نفر از هنجارشکنان و افرادی که برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کردند و ۱۹۰ نفر از اتباع غیر مجاز شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی گیلان ادامه داد: در همین مدت سه هزار و ۷۳۰ فقره انواع سرقت، بیش از ۳۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و حدود ۹۴ هزار عدد انواع کالای‌های ممنوعه و قاچاق هم کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی گیلان گفت: این افراد برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حجتی همچنین افزود: در سه ماهه نخست امسال، ۲۷۰ کلاس آموزشی در سطح مساجد، مدارس، مجتمع‌های تجاری، مسکونی و اصناف سراسر استان از سوی رده‌های پلیس پیشگیری برگزار و در همین راستا بیش از هزار و ۵۰۰ بسته آموزشی حاوی مطالب آموزشی، انتظامی و راه‌های پیشگیری از سرقت در بین جامعه هدف از طریق فضای مجازی با همکاری ادمین‌های شبکه‌های اجتماعی در شهرستان‌ها نشر و بازنشر داده شد.

وی به فعالیت ۹ مؤسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی در سطح استان اشاره کرد و گفت: هدف از تشکیل این مؤسسات، ارتقا ظرفیت و توان ناجا در پیشگیری از وقوع جرایم و ارائه خدمات انتظامی، حفاظتی و مراقبتی به مردم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز