خبرگزاری کار ایران

دادستان کاشان خبر داد:

کمتر از ۵ مورد تخلف انتخاباتی در کاشان ثبت شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۴۹۷

دادستان کاشان گفت: تخلفات انتخاباتی در کاشان کمتر از پنج مورد بود که با موارد تخلف برخورد شد.

به گزارش ایلنا از کاشان، روح الله دهقانی با بیان اینکه تعداد جرائم انتخاباتی شهرستان کاشان کمتر از ۵ پرونده بود افزود: پرونده هایی که در ستاد پیشگیری از جرائم انتخابات کاشان تشکیل شد بیشتر مربوط به تبلیغات زود هنگام داوطلبان بود که پس از توضیح و تذکر بسته شد.

وی تاکید کرد: پیش از انتخابات جلسات متعددی در راستای کاهش و پیشگیری از  تخلفات انتخاباتی و با حضور دستگاه هایی اجرایی، امنیتی، نظامی و انتظامی و عوامل دیگر برگزار شد و با تمهیدات و برنامه ریزی دقیق شاهد کمترین تخلفات در این دوره از انتخابات بودیم.

دهقانی با اشاره به نظارت برصندوق های رای گیری توسط روسای دادگستری و دادسرای شهرستان تا پایان زمان رای گیری و شمارش آرا، تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف دادستانی فراهم آوردن شرایط مطلوب برای حضور شهروندان پای صندوق های رای و کاهش جرائم انتخاباتی بود که این توفیق محقق شد.

دادستان کاشان با بیان اینکه هفته بزرگداشت قوه قضاییه پیش رو است اظهار داشت:این هفته به واقع یادآوری رسالت مهم دادگستری و دادسرا در صیانت از اهداف نظام و افزایش امنیت و آسایش شهروندان است؛ اشتغال زایی و توانمند سازی مددجویان یکی از اواویت های مهم و ادامه دار دادستانی کاشان است و در سال های اخیر وبا هدف کاهش آمار زندانیان با جدیت پیگیری شده است.

دهقانی یادآور شد: دادسرای کاشان در  تمامی فعالیت های حوزه احسان و نیکو کاری و آزادی زندانیان جرائم مالی توانسته به نحو شایسته ایی از همکاری وظرفیت اجتماعی مردم استفاده کند ودر این راستا طی  یکسال گذشته موفق به آزادی ۱۰ محکوم به اعدام شدیم.

 وی سابقه طولانی و درخشان مردم کاشان در فعالیت های خیر و عام المنفعه را جز ویژگی بارز شهرستان دانست که مورد تایید همه بزرگان و کاشان شناسان کشور و دنیااست افزود:به منظور هدفمند کردن فعالیت های مالی و  کمک های مردمی به موسسات خیریه  و جلوگیری از موارد غیرقانونی، شناسایی وساماندهی این موسسات شروع شده است.

دادستان شهرستان کاشان گفت:برای جلوگیری از کاهش اعتماد عمومی نسبت به موسسات خیریه لازم است برنامه واحدی توسط دستگاه های متولی  پیش گرفته شود تا افراد سود جو فرصت انجام امور خلاف قانون نداشته باشند.

وی حضور در گلزار شهدا، برگزاری نشست خبری با اهالی رسانه، تجلیل ازقضات و کارکنان نمونه و دیدار با مدیران سایر دستگاه های اجرایی را از جمله برنامه های هفته بزرگداشت قوه قضاییه عنوان کرد و گفت: ارایه گزارش درباره عملکرد دادسرای شهرستان کاشان که شامل کاهش اطاله دادرسی و  پرونده های ورودی به دادگستری، مبارزه با فساد، قاچاق کالا و مواد مخدر و زمین خواری، برخورد با اراذل واوباش و غیره است از طریق گفتگو با خبرنگاران و مدیران و حضور در مساجد اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز