خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل خبر داد:

تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان برای راه اهن اردبیل- میانه

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۴۷۳

استاندار اردبیل از ترزیق و تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی به راه آهن میانه- اردبیل در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام جو با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه دیدار و نامه وزیر راه و شهرسازی نسبت به تخصیص اعتبار نقدی برای راه و آهن میانه_ اردبیل را پیگیری کرد.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۰ کیلومتر مسیر راه آهن میانه_ اردبیل ریل گذاری شده، افزود: زیرسازی این محور که به دلیل شرایط خاص منطقه‌ای و توپوگرافی از دشوارترین مسیرهای ریلی کشور است و حدود ۸۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باید اعتبار تزریق شود تا پیمانکاران بتوانند ادامه مسیر را عملیاتی کنند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: به منظور تسریع در روند اجرایی این پروژه رییس سازمان برنامه و بودجه با استناد به وزیر راه و شهرسازی و استانداری اردبیل دستور پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان به این پروژه را صادر کرد و به زودی به حساب پیمانکاران واریز می شود.

بهنام جو افزود: در راستای حفظ روند فعلی و پیشبرد پروژه و پیشگیری از بروز هرگونه مشکل احتمالی تلاش می کنیم این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

وی ضمن تقدیر از نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر راه و شهرسازی، اذعان کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه این پروژه را جزو پروژه های الویت دار جهش تولید می داند و در هر شرایط نسبت به پرداخت اعتبار فاینانس بانک ملی از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز