خبرگزاری کار ایران

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان زنجان خبر داد:

افزایش25 درصدی میزان مستمری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۴۷۱

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان، از افزایش ۲۵ درصدی میزان مستمری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در سال جاری خبر داد و گفت: این افزایش از ابتدای سال جاری به حساب مستمری بگیران واریز شده است.

علی عباسی، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در زنجان، با بیان اینکه اکنون شمار بیمه شدگان فعال صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در استان زنجان، نزدیک ۳۴ هزار نفر است، اظهار داشت: این تعداد حدود ۳۰ درصد جامعه هدف استان را در برمی‌گیرد.  

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان، از افزایش ۲۵ درصدی میزان مستمری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در سال جاری خبر داد و گفت: این افزایش از ابتدای سال جاری به حساب مستمری بگیران واریز شده است.

عباسی، با بیان اینکه عضویت در بیمه اجتماعی روستاییان اختیاری است، گفت: میزان حق بیمه پرداختی در این صندوق را در هشت سطح درآمدی تعریف شده و از ۳۹۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۱۴۰ هزار تومان در سال را شامل می‌شود که بیمه شدگان همین مبالغ را نیز می‌توانند در چند قسط پرداخت کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان با بیان اینکه شرط اولیه عضویت نزد صندوق داشتن سن بالای ۱۸ سال و کمتر از ۵۰ سال است، گفت: در این بیمه دولت به عنوان کارفرما، سهم ۱۰ درصدی حق بیمه مشمولان را تقبل کرده است و فقط پرداخت پنج درصد حق بیمه بر عهده بیمه گذار است.

عباسی، گفت: در حال حاضر ۶۰ کارگزاری بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در سطح استان برای آشنایی و اقناع جامعه هدف برای عضویت در صندوق فعالیت دارند و متقاضیان می توانند از طریق این کارگزاری ها برای عضویت اقدام کنند.

به گزارش ایلنا ، فعالیت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بر اساس تکالیف قانونی مبتنی بر اصل ۲۹ قانون اساسی و نیز قانون ساختار نظام رفاه و تامین اجتماعی از سال ۱۳۸۴ در کشور آغاز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز