خبرگزاری کار ایران

در نشستی مطرح شد؛

تفویض بخشی از وظایف صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر به دفاتر مدیریت استان‌ها و کارگزاری‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۲۸۷

مدیر کل وصول حق بیمه و حساب‌های انفرادی در جلسه با مدیریت و کارگزاران استان البرز از واگذاری برخی امورات بیمه گری به استان‌ها پس از انجام آموزش‌های مقدماتی خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز سجاد طاهری با حضور  در استان البرز، ضمن شرکت در جلسه تخصصی مشورتی با کارگزاران،‌ گفت : استان البرز در سال گذشته در شاخص عملکردی رتبه فرابرتر را کسب کرده است این آمار قطعا محقق نخواهد شد مگر سایه یک برنامه ریزی مدون و تلاش مستمر و هدفمند توسط مدیریت استان و بخش عمده ای از این موفقیت با زحمات کارگزاری های ما در استان انجام شده است  ، در سال 1400 هم تا پایان اردیبهشت ماه استان البرز جزء استان های پیشرو بوده و 81% از سهمیه تکلیفی ابلاغ شده به این استان میسر گردیده است که این نشان از برنامه ریزی موجود در استان  است.

طاهری افزود : ساختار کارگزاری ها ارتباط مستقیم با میزان موفقیت صندوق در هر استان دارد هر چقدر این ساختار منسجم تر باشد و با برنامه حرکت کند به همان میزان شاخص های آماری رشد و توسعه خواهد داشت.

طاهری در ادامه با اشاره به معنوی بودن کار در صندوق گفت : واقعیت موضوع این است که کار در صندوق بیمه اجتماعی روستائیان ، کشاورزان و عشایر قبل از اینکه یک کار اداری باشد یک وظیفه اخلاقی – اجتماعی است .

طاهری افزود : به نظر من بالاترین وظیفه در صندوق این است که ما نقش و جایگاه خود را بهتر بشناسیم ، اینکه ما بتوانیم آینده یک سری افراد و اقشار که نقش پررنگی در چرخه اقتصاد کشور دارند و همیشه مورد تایید مقامات و مسئولین بوده اند را تحت تاثیر قرار دهیم یکی از بزرگترین افتخارات ما خواهد بود . ما باید گوش شنوا برای شنیدن صدای این قشر باشیم. 

وی افزود: بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کوتاه ترین، کم هزینه ترین و مطمئن ترین مسیر برای خدمت به این اقشار است یعنی هر آنچه که قرار است دولت با هزینه بسیار زیادی برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به این سطح از جامعه داشته باشد از طریق صندوق میتواند با خدمات خود این مسیر را خیلی مطمئن طی کند . 

طاهری در رابطه با عملکرد حضور شش ماهه خود در اداره کل وصول حق بیمه و  حساب های انفرادی تصریح کرد: ما در اداره کل وصول حق بیمه و حساب های انفرادی، رویکردمان به گونه ای بوده که تمامی فعالیت هایی را که می تواند برای بهبود عملکرد استان ها و کارگزاران مثمر ثمر باشد تفویض کنیم. 

طاهری با اشاره به جلسات متعدد برگزار شده با بانک ملت، کمیته امداد و سازمان راهداری گفت: اضافه شدن بانک ملت به درگاه های پرداخت حق بیمه انحصار در بانک عامل را تا حدودی برطرف کرده است و به زودی 400 الی 500 دستگاه پوز بی سیم به کارگزاران ارائه خواهد شد. 

طاهری افزود: کارگروهی را تشکیل دادیم که با معاونت و کارشناسان کمیته امداد امام خمینی بیش از 20 جلسه داشته اند و یکی از اتفاقات خوب این جلسات این بوده که مددجویان کمیته امداد بتوانند به سطوح درآمدی بالاتر ارتقاء پیدا کنند.

طاهری در ادامه با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده با سازمان راهداری گفت: یکی از دستاوردهای این تفاهم نامه حذف فرم معاینات پزشکی برای رانندگان هنگام ثبت نام در سامانه سبا بوده که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه این دسته از مشمولین صندوق خواهد بود.

در این جلسه هادی بشیری مدیر استان البرز ضمن قدرانی از حضور مدیر کل وصول حق بیمه و حساب های انفرادی صندوق و هئیت همراه گفت: مدیریت استان البرز و مجموعه کارگزاران استان آماده انجام تمام امورات بیمه ای قابل تفویض به استانها می باشیم و با واگذاری این امورات می توانیم خدمات بهتر، سریعتر و مطلوب تری به ذی‌نفعان ارائه دهیم.

بشیری با اشاره به اهمیت جایگاه کار کارشناسی در صندوق  گفت: با حضور مدیر کل وصول حق بیمه و حساب‌های انفرادی صندوق و درگیر شدن بیشتر همکاران با کار کارشناسی، شاهد تعاملات بیشتر بین استانها و کارشناسان این حوزه هستیم که در نهایت این تعاملات به نفع جامعه هدف صندوق خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز