خبرگزاری کار ایران

زن قمی پس از ضرب و شتم به قتل رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۲۶۲

فرمانده انتظامی شهرستان قم از قتل یک زن توسط یکی از اراذل و اوباش که به تازگی از زندان آزاد شده خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "مرادحسین جعفریان" در تشریح این خبر بیان داشت: با اعلام بیمارستان نکویی قم مبنی بر فوت یک زن جوان به علت ضرب و شتم و وارد شدن ضربه به سر وی، بلافاصله گشت کلانتری 25 در محل حضور یافت.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد، یکی از اراذل و اوباش قم که به تازگی از زندان آزاد شده، این زن جوان را به داخل منزل خود کشانده و پس از درگیری، وی را مورد ضرب و شتم قرار داده و ضربات سنگینی را به ناحیه سر وی وارد آورده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قم افزود: عوامل اورژانس115، مصدوم را به بیمارستان نکویی منتقل کرده و به رغم انجام اقدامات پزشکی ،بر روی تخت بیمارستان جان می سپارد.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی کلانتری 25 با تلاش بی وقفه در مدتی کمتر از 8 ساعت قاتل را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ جعفریان گفت: قاتل که تلاش می کرد با یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه متواری شود، با شلیک چند تیر هوایی دستگیر و به بزه انتسابی و همچنین سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم تاکید کرد: متهم به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز