خبرگزاری کار ایران

فرماندار اصفهان خبر داد:

دو روز مهلت برای کاندیدای معترض به نتایج انتخابات شوراها

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۱۸۲

فرماندار اصفهان گفت: نامزدهای انتخابات ششمین دوره شوراهای شهرهای شهرستان تا دو روز پس از زمان انتشار آگهی اعلام نتایج آراء انتخابات فرصت دارند مراتب اعتراض یا شکایت خود را به فرمانداری اعلام کنند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، پس از گذشت سه روز از انتخابات، حسین سیستانی نتایج قطعی ششمین دوره انتخابات شورای شهر اصفهان را تایید کرد.

 معاون استاندار و فرماندار اصفهان با اشاره به برگزاری تمام الکترونیک انتخابات شورای شهر اصفهان تصریح کرد: باتوجه به اینکه در لحاظات آغازین برگزاری انتخابات، تعدادی از شعب با قطعی سیستم مواجه شدند، روند اخذ رأی از مردم شریف اصفهان برای مدت کوتاهی به صورت دستی انجام شد که امر تجمیع آراء دستی و الکترونیک و انتشار آگهی، دقت عمل و زمان بیشتری را می طلبید.

فرماندار اصفهان افزود: نامزدهای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان تا دو روز پس از زمان انتشار آگهی اعلام نتایج آراء انتخابات فرصت دارند مراتب اعتراض یا شکایت خود را به فرمانداری اعلام نمایند تا بررسی های لازم در هیأت های اجرایی و نظارت صورت پذیرد و اقدامات مقتضی در این خصوص انجام شود.

اسامی منتخبین محترم شورای شهر اصفهان بدین شرح است:

مجید نادر الاصلی با ۱۰۰ هزار و ۷۴۶ رأی، غلامحسین صادقیان رنانی با ۹۴ هزار و ۱۰ رأی، رسول میرباقری با ۹۳ هزار و ۳۱ رأی، محمدرضا فلاح با ۸۹ هزار و ۴۹۳ رأی، محمد نورصالحی با ۸۸ هزار و ۳۵۷ رأی، احمدرضا مصور با ۸۴ هزار و ۶۴۶ رأی، ابوالفضل قربانی با ۷۹ هزار و ۱۱۶ رأی، فرزانه کلاهدوزان با ۷۶ هزار و ۶۰۱ رأی، سید امیر سامع با ۷۵ هزار و ۶۰۹ رأی، مصطفی نباتی نژاد با ۷۵ هزار و ۵۴ رأی، منوچهر مهرعلیپور با ۷۴ هزار و ۹۴ رأی، عباس حاج رسولی ها با ۷۱ هزار و ۲۷۷ رأی و علی صالحی با ۷۰ هزار و ۸۸۲ رأی به عنوان اعضای اصلی ششمین دوره شورای شهر اصفهان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز