خبرگزاری کار ایران

به مناسبت دهه کرامت؛

از ۴ اثر فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۰۸۲

به مناسبت دهه کرامت از ۴ اثر فرهنگی توسط سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت رونمایی شد.

به گزارش ایلنا از رشت،در جلسه ای که با حضور جمعی از هنرمندان در سالن جلسات شهرداری رشت برگزار شد، از ۴ اثر فرهنگی شهرداری رشت رونمایی شد.

 بابک رمضانی رئیس هیات مدیره سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در این جلسه به ضرورت تولید و انتشار آثار فرهنگی و آموزشی با استفاده از ظرفیت موجود تاکید و عنوان کرد: هیات مدیره سازمان از چنین آثار فرهنگی و آموزشی حمایت و استقبال خواهد کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت در این جلسه همچنین با اشاره به تقویت برنامه های فرهنگی خواستار تعامل و هم افزایی بیشتر با هنرمندان و شهروندان در راستای برنامه های فرهنگی شد.

یاسر محجوب رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با اشاره به شبیخون های فرهنگی از سوی دشمنان برای جامعه هدف سنین پایه عنوان داشت: در این خصوص در قدم اول با مشارکت موسسه سراج دو اپلیکیشن میوه ها و حیوانات بصورت سرگرمی و آموزشی برای نونهالان طراحی شد.

وی افزود: در این اپلیکیشن نونهالان می‌توانند به صورت آهنگین با میوه‌ها و حیوانات آشنایی پیدا کنند و همچنین در آینده نیز در حوزه آموزش شهروندی و فرهنگ سازی اپلیکیشن های جدید تولید خواهد شد.

در ادامه جلسه نیز جمعی از هنرمندان به ارائه دیدگاه و نظرات خود پرداختند.

در این جلسه از دو اپلیکیشن پوستری از کارگاه پوستر "مهر رضوی دو" و نماهنگ زیارت ماه نیز به مناسبت دهه کرامت رونمایی شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز