خبرگزاری کار ایران

در پی‌باخت به پرسپولیس؛

تیکدری جریمه شد و از تراکتور قهر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۹۸۵

بازیکن تیم فوتبال تراکتور در واکنش به جریمه سنگین خود اقدام پر سرو صدایی انجام داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از  تبریز، مهدی تیکدری، بازیکن چند پسته تیم تراکتور شب گذشته در جریان دیدار با پرسپولیس در دقیقه 78 بازی با کارت قرمز از سوی داور مسابقه اخراج شد و پس از پایان این بازی باشگاه تراکتور در تصمیمی عجیب او را 20 درصد از مبلغ قراردادش جریمه کرد.

اگرچه 10 نفره شدن تراکتور در دقایق پایانی بازی با پرسپولیس به زیان این تیم بود ولی در نظر گرفتن چنین جریمه سنگینی برای بازیکنی که یکی از بهترین های تراکتور در طول فصل بوده و همین چند هفته قبل بود که درخشش او در رقابت‌های آسیایی با تمجید فراوان روبرو شده بود.

در شرایطی که تیکدری در هفته‌های پایانی لیگ برتر پیشنهادات خوبی از تیم‌های مطرح دارد و مسئولان تراکتور باید به فکر حفظ بازیکنی باشند که نقش بسزایی در مطرح شدن او در فوتبال ایران داشتند، این تصمیمات عجیب و غریب و به دور از تدبیر مشخص نیست با چه منطقی صورت می‌گیرد.

از طرفی تلاش برای مقصر جلوه دادن تیکدری در باخت تراکتور مقابل پرسپولیس هم دور از منطق به نظر می‌رسد و تراکتورِ 11 نفره با حضور تیکدری هم تا حدود 10 دقیقه مانده به پایان بازی یک بر صفر نتیجه را واگذار کرده بود بازگشت این تیم در دقایق پایانی به بازی اتفاقی نبود که آن را مستقیماً به حضور یا عدم حضور تیکدری در زمین نسبت دهیم.

پیش از این هم چند ستاره کلیدی تراکتور بعد از جدایی از این تیم ناراحتی خود از تصمیمات مدیریتی باشگاه را یکی از دلایل عمده جدایی‌شان مطرح کرده بودند و حالا به نظر می‌رسد تراکتوری ها برای فراری دادن سایر نفرات کلیدی خود و بدون عبرت گرفتن از گذشته همچنان همان اشتباهات سابق را تکرار می‌کنند.

حالا تیکدری هم در واکنش به این موضوع تمام پست های اینستاگرامی خود را که با لباس تراکتور بود پاک کرد تا اعتراضش را به این شکل نشان دهد.

باید دید این اقدام تیکدری به منزله قهر او از این تیم بوده است یا نه.

در روزهای گذشته صحبت از پیشنهاد چند باشگاه لیگ برتری برای جذب تیکدری مطرح شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز