خبرگزاری کار ایران

ایلنا از تأخیر اعلام نتایج انتخابات شورای شیراز گزارش می دهد:

هیچ آرایی در فرمانداری شیراز جا به جا نشد/ مردم به شایعات دامن نزنند/لیست های منتشر شده در فضای مجازی واقعی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۷۰۳

هرچند فرماندار شیراز شب گذشته اعلام کرد اسامی منتخبان شورای اسلامی شیراز صبح امروز -یک شنبه30 خرداد ماه- منتشر می‌شود اما همچنان سکوت معنادار وی باعث شد تا ابهامات زیادی در اذهان عمومی ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز محمدرضا  امیری فرماندار شیراز همچنین اعلام کرده بود که شهروندان به شایعات توجه نکنند زیرا امور به صورت طبیعی در حال انجام است، با این حال هیچگونه خبری مبنی بر صدق این گفتار تاکنون منتشر نشده است.

براساس آنچه از مدت‌ها پیش مطرح شده بود انتخابات در 8 کلانشهر به صورت تمام الکترونیک برگزار شد. شیراز نیز یکی از این 8 کلانشهر بود که این مسئله سبب شد مسئولان امر بارها ذکر کنند که تمام الکترونیک برگزار شدن انتخابات هم سرعت و هم دقت در برگزاری انتخابات را بالا می‌برد.

این در حالی است که نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهرهای بزرگ و حتی اکثر کلان شهرها با وجود مشارکت بیشتر، اعلام شده است.

هیچ آرایی در فرمانداری شیراز جا به جا نشده است

آن طور که احمدی زاده معاون سیاسی امنیتی، اجتماعی استاندار فارس می گوید:به‌رغم صحبت های مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر جابه جایی آرا در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز باید این نکته را عنوان کنم که هیچ آرایی در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز جابه جا نشده است.

سید احمد احمدی زاده در گفت و گو با ایلنا با اشاره به اینکه طبق قانون در مرحله نخست باید آرای انتخابات ریاست جمهوری شمارش شود، می افزاید: مسئولان زمان پایان شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری موظفند تا آرای شورای شهر را بشمارند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمام مسئولان و عوامل انتخابات در حال انجام کار هستند تا نتایج آرا را در موعد مقرر به اطلاع مردم برسانند ادامه می دهد: طی بازدیدی که از ستاد انتخابات شهرستان شیراز داشتم تمام مسئولان در حال انجام امور هستند.

مردم به شایعات فضای مجازی دامن نزنند

رئیس ستاد انتخابات استان فارس در ادامه با بیان اینکه مردم نباید به شایعه‌های فضای مجازی دامن بزنند بیان می کند: ذکر این نکته ضروری است که قرار نیست هیچ فردی اقدام به جابه جایی آرای کاندیداها کند این در حالی است که فرماندار شیراز با دقت تمام در حال پیگیری امور است.

معاون استاندار فارس می گوید:برای پایان شمارش آرا و اعلام نتایج انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز تمام تلاشمان را به کار گرفته ایم تا نتایج نهایی را  در اسرع وقت به اطلاع مردم برسانیم.

لیست های منتشر شده در فضای مجازی شایعه است

رئیس ستاد انتخابات استان فارس با اشاره به اینکه لیست هایی در حال انتشار در فضاهای مجازی شایعه است خاطر نشان می کند: مردم به هیچ وجه به این لیست ها اعتماد نکنند.

احمدی زاده در ادامه با اشاره به اینکه برخی گروه های سیاسی سو برداشت هایی را انجام دادند که شایعاتی را در فضای مجازی ایجاد کرده است تصریح می کند: در حال حاضر هیأت نظارت و اجرائی در کنار یکدیگر تمام تلاششان را برای اعلام نتایج و شمارش آرا به کار گرفته اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز