خبرگزاری کار ایران

تشکیل 163 پروند تخلفاتی سیمان در آذربایجان شرقی/ ارزش تخلفات بیش از 66 میلیارد ریال اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۵۸۹

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به انجام 977 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و توزیعی سیمان در سه ماهه نخست سال جاری از تشکیل 163 فقره پرونده تخلفاتی به ارزش 66 میلیارد و 439 میلیون ریال در استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، یوسف پایدار با تشریح بخشی از اقدامات نظارتی درخصوص فرایند توزیع سیمان تا هفته منتهی به 28 خرداد امسال، اظهار کرد: نظارت و بازرسی و رفع چالش های موجود در بازار این محصول از طریق مبادی مختلف سازمان صمت استان در حال پیگیری است.

وی گفت: استقرار بازرس مقیم در محل کارخانه سیمان صوفیان، نظارت مستقیم بر میزان تولید، نحوه توزیع، ثبت اطلاعات در سامانه انبار، فهرست توزیع شهرستان‌ها و ساماندهی گروه‌های بازرسی مرکز استان و شهرستان‌های تابعه جهت بازرسی از فهرست های توزیعی سیمان از جمله اقدامات مهم نظارتی در سه ماهه اخیر بوده است.

وی با اشاره به الزام کارخانه سیمان صوفیان و تعاونی مصالح فروشان جهت قطع موقت سهمیه سیمان 154 واحد متخلف و عدم تحویل سیمان به واحدهای یاد شده به استناد نامه های سازمان حمایت و کارگروه تنظیم بازار استان، تصریح کرد: ثبت اطلاعات در سامانه جامع انبار که از طریق اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی در چندین نوبت اطلاع رسانی شده است، الزامی بوده و تعداد 411 واحد فروشنده مصالح ساختمانی تاکنون در سامانه جامع انبار و مراکز نگهداری کالا در سطح استان ثبت نام کرده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز