خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر پیشگیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی:

اقدامات استان قزوین در کاهش قاچاق سوخت تأثیر جدی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۵۰۷

مدیرکل دفتر پیشگیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی ستاد ملی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: اقدامات ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز در استان قزوین در پیگیری از قاچاق بسیار تاثیر گذار است؛ چرا که این استان شاهراه ارتباطی کشور به شمار می‌آید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمود رضا افشاریان، در دیدار با استاندار قزوین با اشاره به اهمیت کنترل مسیرهای ترانزیتی برای مقابله با قاچاق سوخت گفت: باتوجه به تاثیر قاچاق سوخت در سرمایه‌های ملی پیشگیری از قاچاق دارای اهمیت است.  

مدیرکل دفتر پیشگیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی ستاد ملی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ادامه داد: طرح رزاق در راستای کاهش قاچاق سوخت و فراهم شدن زمینه فروش قانونی سوخت در مناطق مرزی در نظر گرفته شده؛ اجرای چنین برنامه‌هایی با همکاری سایر نهادها تاثیرات مثبتی را به همراه خواهد داشت.  

وی ابراز کرد: قاچاق سوخت با شیوع کرونا کاهش یافته و امیدواریم با برنامه ریزی‌هایی که صورت خواهد گرفت پس از کرونا نیز شاهد این روند باشیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: هماهنگی ستادهای استان‌ها در کاهش قاچاق سوخت بسیار تاثیر گذار است و از این رو این موضوع مورد توجه قرار گرفته است.

افشاریان گفت: اقدامات ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز در استان قزوین در پیگیری از قاچاق بسیار تأثیر گذار است؛ چرا که این استان شاهراه ارتباطی کشور به شمار می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز