خبرگزاری کار ایران

جوان 23ساله تویسرکانی در آبگیر غرق شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۴۸۵

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: جوان ۲۳ ساله‌ای حین شنا در آبگیر تفرجگاه باقریه تویسرکان غرق شد و جان خود را از دست داد.

به گزارش ایلنا از همدان، ارتین کمالی اظهار کرد: این جوان که عصر دیروز -شنبه ۲۹ خردادماه- به همراه دوستانش برای تفریح به این تفرجگاه رفته بودند، به علت بی احتیاطی و عدم مهارت کافی در فن شنا غرق شد و جان خود را از دست داد که جسد وی توسط دوستانش از آب بیرون کشیده شد.

وی با بیان اینکه این چهارمین حادثه از نوع غرق شدگی در شهرستان تویسرکان طی دو ماه اخیر است، افزود: اوایل ماه جاری نیز دو پسر شش و هفت ساله حین بازی در داخل روستا با سقوط به داخل گودال یک و نیم متری حاوی آب، غرق شده و جان خود را از دست دادند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان ادامه داد: همچنین اردیبهشت امسال نیز پسر و دختری(خواهر و برادر) هنگام بازی در محوطه باغ(خانه ویلایی) به داخل استخر سقوط کردند که در این حادثه پسر بچه جان خود را از دست داد.

وی بیان کرد: هنگام شنا کردن یا بازی در آب عواملی مانند خستگی و ضعف، آشنا نبودن به محیط و آب‌های عمیق، مهارت نداشتن در شنا، تشنج و توقف بیش از حد مجاز در زیر آب باعث می‌شود که فرد برای تنفس به راحتی به سطح آب نیاید و غرق شدگی اتفاق بیفتد.

سال گذشته نیز ۱۲ مرد در استان همدان بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز