خبرگزاری کار ایران

سالاری در نشست هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

بیمارستان ها در ارائه خدمات به مردم با یکدیگر هم پوشانی کنند/ بی‌منت و به دور از حاشیه به مردم خدمت کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۴۶۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تأکید بر خدمت بی منت و به دور از حاشیه تمامی بخش های این دستگاه بزرگ بر ارائه خدمات بهداشتی درمانی، مدیریت هزینه و همچنین تلاش برای افزایش درآمد در دانشگاه با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها با هم پوشانی یکدیگر تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت،نشست وبیناری هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه، معاونان و جمعی از مدیران ستادی به صورت حضوری و همچنین مدیران شبکه های بهداشت و درمان و رؤسای بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی درمانی به صورت ارتباط تصویری با محوریت «مدیریت بهینه هزینه ها و افزایش درآمد ها» برگزار شد.

ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با تاکید بر لزوم کاهش تعداد شرکت های طرف قرارداد با دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جهت مدیریت هزینه ها و افزایش کیفیت، اظهار کرد: بیش از 400 شرکت با بیمارستان ها و سایر بخش های دانشگاه علوم پزشکی گیلان ارتباط دارند که لازم  است تعداد این شرکت ها به حداقل 40 شرکت کاهش یافته تا علاوه بر تسهیل و تسریع در پرداخت ها، کالا و خدمات نیز با کیفیت بالا و هزینه پایین تر برای دانشگاه تمام شود.
وی با اشاره به امانت بودن مسئولیت ها و ضرورت تشدید نظارت بر حوزه های مدیریتی، افزود: مدیران بر بخش های اداری، مالی و دیگر حوزه ها نظارت بیشتری داشته باشند زیرا پذیرفتن مسوولیت ها امانت  است و ترک مسوولیت خیانتی بزرگ و آشکار محسوب می شود.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با انتقاد از فعال نبودن برخی از بخش های ارائه خدمات به مردم در بیمارستان ها، خاطرنشان کرد: به‌رغم اینکه بارها تاکید شده تا بخش های خدماتی، تصویربرداری و آزمایشگاهی به صورت شبانه روی فعال باشند، همچنان در برخی از بیمارستان ها خدمات تمام وقت ارائه نمی شوند و مردم به بخش غیر دولتی مراجعه می کنند.

 

 سالاری بر ضرورت هم پوشانی بیمارستان ها در ارائه خدمات درمانی تاکید کرد و گفت: هیچ مورد آزمایشگاهی،  CT اسکن، رادیولوژی و یا هر خدمت دولتی در بیمارستان ها و مراکز درمانی نباید به بخش خصوصی ارجاع شود و بیمارستان های معین و همجوار ، مکلف به همکاری و همپوشانی خدمات هستند.

 

 
خدمات سرپایی و جراحی ها از سرگرفته شود
 
وی با تصریح به اینکه شیوع کرونا در  کشور و گیلان رو به نزول است و باید جراحی ها و خدمات درمانی سرپایی در استان افزایش پیدا کند، افزود: بیمارستان‌ها حتما روی هزینه ها اعم از تغدیه، ماموریت‌ها، اضافه کاری و دیگر هزینه ها دقت لازم داشته و بر تحقق درآمدی و بهینه مصرف کردن آن نقش موثر داشته باشند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به افتتاح رسمی 32 پروژه عام المنفعه سلامت درگیلان طی هفته های گذشته، گفت: با تلاش مضاعف و پیگیری های مجدانه امیدواریم  22 پروژه دیگر نیز در آینده نزدیک افتتاح شود.

 

 
 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز