خبرگزاری کار ایران

نماینده البرز در مجلس:

معترضان به نتایج انتخابات به هیات های اجرایی در فرمانداری و بخشداری مراجعه کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۴۴۰

سخنگوی هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا گفت: معترضان به نتایج انتخابات به هیات های اجرایی در فرمانداری و بخشداری مراجعه کنند.

به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا عباسی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری انتخابات شورای شهر و روستا در استان البرز گفت: قانون برای اعتراض به روند، برگزاری یا موارد دیگر در انتخابات شورای شهر و روستا فرآیندی را تعریف کرده است.

نماینده مردم کرج در مجلس با اشاره به این فرآیند افزود: کاندیداهایی که به نتایج انتخابات اعتراض دارند و یا کسانی که مستنداتی مبنی بر تخلف و یا خرید و فروش رای در روز انتخابات دارند ظرف مدت امروز و فردا با مراجعه به هیات‌های اجرایی مستقر در فرمانداری یا بخشداری ها مستندات را ارایه کنند.

وی با بیان اینکه شخصاً در هیات های اجرایی انتخابات سراسر استان بازدید داشته‌ام تأکید کرد: کاندیداهای شورا و یا طرفداران آنها که اقدام به خرید و فروش رأی کردند، أگاه باشند، که اگر برای هیئت نظارت بر انتخابات شوراها روشن و ثابت شود که خرید و فروش رأی انجام داده اند ، آرای  آن نامزدها در همان صندوق‌هایی که خرید و فروش رأی صورت گرفته است، توسط هیئت نظارت باطل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز