خبرگزاری کار ایران

معرفی طرح پیشنهادی شرکت گاز گیلان به عنوان یکی از 7 طرح برتر صنعت نفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۴۳۲

سامانه ارسال اطلاعات ایستگاه های گاز (GasMaster)، طرح پیشنهادی شرکت گاز گیلان به عنوان 7 طرح برتر صنعت نفت معرفی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در جلسه‌ای که به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور معاون برنامه ریزی وزارت نفت، مدیرکل فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک و مدیران فناوری و اطلاعات در شرکت های ملی گاز، نفت، پالایش و پخش و صنایع پتروشیمی برگزار شد، طرح سامانه ارسال اطلاعات ایستگاه های گاز توسط مدیرعامل و مسئولین واحدهای برنامه ریزی و اندازه گیری گاز گیلان ارائه و معرفی شد که در پایان از طرح پیشنهادی شرکت گاز گیلان به عنوان یکی از 7 طرح برتر صنعت نفت تقدیر به عمل آمد.

سامانه ارسال اطلاعات ایستگاه های تقلیل فشار گاز (طرح پیشنهادی شرکت گاز گیلان) که توسط شرکت بومی و دانش بنیان نوآوران صنعت آریوسام اجرا شده، قادر است پس از نصب در ایستگاه ها، تمامی اطلاعات مورد نیاز از قبیل مصرف، فشار، دما و غیره را جهت پایش به سیستم مانیتورینگ ارسال کند.

از خصوصیات بارز این دستگاه می‌توان به ابعاد کوچک، وزن کم و قابلیت حمل آسان، عدم نیاز به برق ایستگاه و استفاده از باطری با طول عمر بالا، بومی بودن و سازگار با انواع دستگاه‌های تصحیح کننده، نصب و راه اندازی در مدت زمان کوتاه، تولید قبوض مصرف با استفاده از سامانه مربوطه و نرم افزار ساده مانیتورینگ با کاربری آسان اشاره کرد.

لازم به ذکر است که سامانه قرائت از راه دور (GasMaster) دارای گواهینامه های استاندارد شرکت ملی گاز ایران بوده و  بهای تمام شده بسیار مناسبی نسبت به نمونه های مشابه داخلی و خارجی دارد و از آن می توان به نحو مناسب در بحران افت فشار گاز استفاده کرد.

 

  • معرفی طرح پیشنهادی شرکت گاز گیلان به عنوان یکی از 7 طرح برتر صنعت نفت

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز