خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین خبر داد:

تزریق دوز دوم واکسن کرونا در قزوین صبح فردا از سر گرفته می‌شود/ 51 هزار نفر در صف دریافت واکسن قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۴۲۱

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اشاره به روند تزریق واکسن کرونا در استان گفت: واکسن‌های جدید وارد استان شده و تزریق دوز دوم از فردا صبح در استان آغاز می‌شود.

جلال رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به ازسرگیری تزریق دوز دوم واکسن کرونا در استان گفت: واکسن‌های جدید وارد استان شده و تزریق دوز دوم به از فردا صبح در استان آغاز می‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: واکسن‌های جدید به استان وارد شده و به تدریج واکسن بیشتری در اختیار استان قرار می‌گیرد.

وی ابراز کرد: 63 هزار نفر در استان دز اول واکسن را دریافت کرده که از این تعداد برای 12 هزار نفر دوز دوم نیز تزریق شده و 23 هزار نفر دوز اول واکسن سینوفارم و 28 هزار نفر نیز دوز اول واکسن آسترازنکا را دریافت کرده‌اند.

این مسئول افزود: روزانه 2 هزار واکسن در استان تزریق خواهد شد که از این تعداد هزاز دوز در قزوین و هزار دوز نیز در سایر شهرستان‌ها خواهد بود.

رحمانی در پایان گفت: از مردم استان درخواست داریم صبور باشند و مراحل تزریق واکسیناسیون در استان طبق پروتکل کشوری و میزان تخصیص واکسن انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز