خبرگزاری کار ایران

معاون شرکت برق استان:

مدیریت مصرف برق در بخش صنایع قزوین ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۳۶۲

معاون خدمات امور مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: صنایع تولیدی 47 درصد مصرف برق استان را به خود اختصاص داده‌اند از این رو مدیریت مصرف در این واحدها از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سیدمحمد قافله باشی با اشاره به وضعیت مصرف برق در استان گفت: در حال حاضر باتوجه به قرار گرفتن در فصل گرما میزان مصرف برق در  استان به ۸۷۰ مگاوات رسیده این درحالی است که 720 مگاوات برق برای استان مشخص شده است.

معاون خدمات امور مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین ادامه داد: صنایع تولیدی 47 درصد مصرف برق  استان را به خود اختصاص داده‌اند از این رو مدیریت مصرف در این واحدها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ابراز کرد: در راستای مدیریت مصرف برقدر صنایع هر ساله جدول خاموشی روزانه از  طرف شرکت توزیع نیروی برق به اطلاع واحدهای تولیدی می‌رسد؛ همچنین از صنایع درخواست  داریم تعطیلی سالانه را در باره زمانی 15 خرداد تا 15 شهریور قرار داهند که روزهای اوج مصرف برق است.

قافله باشی گفت: بخش کشاورزی با 23 درصد و بخش خانگی با 20 درصد در رده‌های بعدی مصرف برق در استان قرار دارند از این رو مدیریت مصرف برق در ساعات 11 تا 17 که اوج مصرف برق است اهمیت دارد و باید بیشترین مصرف برق را به خارج از این بازه زمانی منتقل کنند؛ همچنین توجه به جدول خاموشی روزانه نیز دارای اهمیت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز