خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

رسانه‌های قزوین در ارتقای مشارکت عمومی برای انتخابات نقشی سازنده داشتند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۳۴۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: رسانه‌های استان در انتخابات نقش اول و اساسی داشته و همواره در مسیر امیدآفرینی و ارتقای مشارکت عمومی، نقش سازنده خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کرده و همراه و همگام مردم و مسئولان در مسیر بالندگی بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، محمد حسین اسماعیلی گفت: اکنون که به لطف خداوند و توجهات باری‌تعالی، انتخابات با حضور گسترده مردم همیشه در صحنه به پایان رسید، لازم است تا قدردان مردم رشید و هوشیار و زمان شناس کشور بویژه هم استانی‌های عزیز بوده و به خاطر رشد و آگاهی و همت و موقعیت‌شناسی ملت بزرگ، ثناگوی درگاه ایزد متعال باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ابراز کرد: در این میان نقش رسانه‌های استان به عنوان محور اصلی آگاهی بخشی، اطلاع‌رسانی و مقابله با دسیسه‌های دشمنان بسیار مؤثر و مهم بود.

وی ادامه داد: نشریات و مطبوعات، صداوسیما، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، خبرنگاران و عکاسان خبری در خلق افتخارآفرین حماسه حضور مردم استان قزوین در انتخابات نقش اول و اساسی داشته و همواره در مسیر امیدآفرینی و ارتقای مشارکت عمومی، نقش سازنده خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کرده و همراه و همگام مردم و مسئولین در مسیر بالندگی بوده‌اند.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین عنوان کرد: بر خود لازم می‌دانیم از نقش رسانه‌ها در ایجاد شور و شوق و انگیزه جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات و روشنگری و تنویر افکار عمومی با استفاده از تحلیل، گزارش، خبر و تصاویر خبری تقدیر و تشکر کنیم.

اسماعیلی گفت: به وجود خبرنگاران و رسانه‌های استان قزوین افتخار می‌کنیم که همواره نقش خود را به خوبی در شرایط مختلف و حساس ایفا کرده‌اند، امروز در شرایط کنونی، لازم است که رسانه‌ها همچنان روح امید را در سطح جامعه با بیان دستاوردها و نگاه به آینده جاری کنند و به طور قطع نقد سازنده در ادامه مسیر، موجب پیشرفت و تعالی کشور خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز